Duikforum Duikforum Reizen wie heeft ervaring met ….

• Creator
    Discussie

david
    Deelnemer

wie heeft ervaring met duikvakanties boeken over het internet bv travelways.nl of egypte.nl

• wie heeft ervaring met ….

htweeo reageerde 16 jaar, 7 maanden geleden 11 Leden · 15 Reacties
  • Emmie

Deelnemer
    8 juni 2006 om 16:43

Ik heb zelf ervaring met Sea See Travel (www.seaseetravel.nl).
    Erg goede ervaringen overigens hoor.

• david

Deelnemer
    8 juni 2006 om 18:02

heeft er iemand nog sites

• Dedjutoch

Deelnemer
    8 juni 2006 om 18:06

Let op met boeken via .nl!
    In België ben je meestal goedkoper af via de normale reisbureaus!

In Nederland komen er bij de aangegeven prijs vaak nog een hoop kosten bij, hetgeen de prijs dikwijls plots niet meer zo interesant maakt!

Eddy (reeds meerdere malen vergeleken, en toch altijd via de gewone kanalen geboekt!)

• david

Deelnemer
    8 juni 2006 om 18:23

ben net hier in turnhout gaan rond kijken en vragen bij diverse reisorganizaties en NIX onder de 500€ (last minuts) en op vermelde sites van 150/289€ naar moet nog heel wat bij komen he

• david

Deelnemer
    9 juni 2006 om 12:37

niemand meer???

• stach

Deelnemer
    9 juni 2006 om 13:04

david wees gerust daar komt nog heel wat bij.
    vertrek je vanop amsterdam is de vertrekbelastings soms al meer dan 80 euro.
    en zo nog van die bedragen.

in belgië is men dacht ik verplicht om de totaalprijs weer te geven.om vergelijken met anderen makkelijker te maken en onverwachtste kosten uit te sluiten

• Dries

Deelnemer
    9 juni 2006 om 13:30

En 500 – 600 euro voor een weekje Egypte is niet echt duur hoor.
    Ik veronderstel dat je alleenreizend bent?
    Denk er dan aan dat er een toeslag (of zelfs geen lastminute) is voor single-room.

Ook appelen met appelen en peren met peren vergelijken. Kijken wat je krijgt voor je geld:
    – luchthaventaksen
    – maaltijden
    – drank
    – kwaliteit (dat is moeilijk te vergelijken als je er nog niet geweest bent)

• david

Deelnemer
    9 juni 2006 om 13:32

wie zecht dat ik aleen reis dries ik reis me 2

• yolanda

Deelnemer
    9 juni 2006 om 13:34

Je moet eens kijken op
    http://totaalreisprijs.nl
    Daar worden de all-in prijzen gegeven.
    Ze hebben er ook interessante lastminutes.

Yolanda

• Stropken

Deelnemer
    9 juni 2006 om 14:27

500 – 600 euro is niet duur…..maar dan moet je ook weten wàt je er voor krijgt: twee,drie,vier of vijfsterren hotel – all-in – welke services zijn inbegrepen in dat geld???

Feit is dat wij in november (laagseizoen) toch een pak minder betaalden in een vijfsterrenhotel (Grand Resort in Hurghada).En dit jaar ook,in SES (laagseizoen)nu in ALL IN (Three Corners).Met TC/Neckermann.

• Dries

Deelnemer
    9 juni 2006 om 14:46

Alle vooruit…. Ik zal nog maar eens wat meer uitleg geven.

@David: woordje veronderstelling opzoeken aub

@Stropken: November is idd laagseizoen. En als ik David zijn post lees, kijkt hij nu uit naar lastminutes. dus ik veronderstel dat hij binnen dit en 2 – 3 maanden wil gaan. Dan zit zit je dus wel putje hoogseizoen.
    Dus… appelen met appelen vergelijken aub.

• alain G.

Deelnemer
    9 juni 2006 om 17:32

heb een paar jaar geleden met travelways in Egypte geboekt in volle zomer. niets dan miserie. Dubbele boekingen, personeel dat van niets weet …..geen hotel beschikbaar waardoor we 6 uur in de lobby van een hotel hebben moeten wachten eer we een kamer kregen.
    triestig en niet aan te raden. 🙁

• sea angel

Deelnemer
    9 juni 2006 om 18:03

Kan je ten stelligste aanraden om het hotel en vlucht bij een touroperator in België te boeken. Er is één duikcenter die jou aan een ticket (Sharm El Sheikh) met vaste prijs kan helpen, omdat deze een akkoord heeft!
    Voor de rest is ieder ander afhankelijk van de dagprijzen.

Duikpakketten kan je via mij boeken c.q. vrijblijvend informeren.

Good luck.

• fountainhead

Deelnemer
    25 juni 2006 om 14:26

Ik heb al een paar keer geboekt bij http://www.dahab.nl
    Alleen maar lovende woorden, vertrek vanaf A’dam, Brussel of Duesseldorf, alles wordt precies zo geregeld zoals jij het wilt. Gewoon bellen of mailen, en dan zie je wat ik bedoel 🙂

• htweeo

Deelnemer
    25 juni 2006 om 16:36

reeds geboekt en gereist met ‘diving adventure’ prima …
    Nu voor het eerst geboekt voor het novemberverlof ( hoogseizoen) met seaseetravel en die prijs vind je nergens in een belgisch reisbureau hoor…

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader