-
CreatorDiscussie
-
7 juni 2006 om 10:41 #131809
woestijnvisParticipantBegin juli ben ik te Ancona (Italië) dicht bij Rimini, niet echt bedoeld als duikvakantie
maar sinds ik daar toch ben wil ik graag een paar duikjes doen.
Is iemand onder jullie daar al geweest? Wat zijn jullie ervaringen en eventueel de beste of zou ik beter zeggen de minder slechte duikstekken..wan naar ik gehoord heb is daar niet zo heel veel te zien.op voorhand al bedankt
Woestijnvis
-
CreatorDiscussie
-
Probeer eens met een mailtje naar: ADRIATICA ASSOCIAZIONE SUB
Via Stegher 15
LORETO (ANCONA)Responsabile: Renzi Leandro – Matteo Marchegiani
Telefono: 3297154337
Email: adriasub@yahoo.it -
bedankt voor de info…maar heb reeds elke duikbasis in de buurt aangeschreven..en had enkel positieve respons van
Andrea Covarelli
Fantasea sub division
Via Bramante, 83
62017 PORTO RECANATI MC
ITALY
http://www.fantasea.it
fantasea@tin.it
infoline 0039 3332027058
diving 0039 0719798551
rest verstaat géén engels denk ik???
Ik had gehoopt dat iemand van jullie hier had geduikt en eventueel wat ervaringen had opgedaan…Italië zal wel niet de favoriete duikstek zijn neem ik aan…toch bedankt voor de moeitevg
-
Hebt U of iemand anders inmiddels gedoken in deze streek .
Daar ik dit voorjaar deze richting uit ga denk ik eraan
m’n duikspullen mee te nemen .Ik ga richting Venetië . Er zijn enkele duikscholen maar
hoe zit het met het onderwaterleven of wrakken ?
En wat zou het zicht er zijn ?Alvast bedankt
-
Er is wel meer naar België gekomen dat van de bodem van de Middelandse Zee komt,en dat hoeft echt geen dertig jaar geleden te zijn hoor,ook hier heb ik een beetje(?)ervaring mee. Cheers,John beton.
-
woestijnvis,
vorig jaar waren ik en m’n gezin op camping te Sirolo da’s niet zo ver van Ancona 20 km
aan het strand vond ik de bekende DAN-vlag nabij een kleine duikshop?
Ik ben er een paar keer geweest maar die shop was toen steeds gesloten…
De taal is hét probleem, engels en frans word met(baby)mondjesmaat gesproken
Toch zou ik en m’n 3 madammen zeker terugkeren prachtige natuur nog niet overspoeld door
massatoerisme
mvg, corneel -
John beton schreef:
Er is wel meer naar België gekomen dat van de bodem van de Middelandse Zee komt,en dat hoeft echt geen dertig jaar geleden te zijn hoor,ook hier heb ik een beetje(?)ervaring mee. Cheers,John beton.Ja zeg John,waar is diene’n tijd dat elke rechtgeaarde duiker TENMINSTE één stuk van een amfoor moest hebben!!!’t Zijn er zelfs die er voor in de’n bak gezeten hebben!!!
-
Allee,zeg.Dat heeft bij mij een emotionele waarde (alhoewel mijn vrouw het ‘stofvreters’noemt).En bij je broer staan ze toch héél mooi geëtaleerd!!
k’vinde da vrie’nd schuune!!!
-
‘k em ook nog emoties als ik aan die vroegere secretaresse DENK…..maar als ik haar nu nog ZIE zijn die emoties verdorie rap verdwenen!!!—)))