Duikforum Duikforum Reizen Opzoek naar duikstekken omgeving Platja d’Aro.

• Creator
    Discussie

chrisa
    Deelnemer

Ik ben opzoek naar de betere duikstekken van de Costa Brava in de regio van Platja d’Aro.
    Uiteraard is l’Estartit daar een van, maar ik ben ervan overtuigd dat er nog andere en misschien wel betere plaatsen bestaan. Alle info is welkom.

ChrIsaMi.

• Opzoek naar duikstekken omgeving Platja d’Aro.

botervisje reageerde 16 jaar, 8 maanden geleden 3 Leden · 2 Reacties
  • Rataplan

Deelnemer
    7 juni 2006 om 10:08

Hello,
    Ik vertrek eind juni voor de 2de keer naar Callela. Ligt half uurtje noordelijker van Palamos en schat dus een kwartiertje zuidelijker dan L’Estartit.
    Ik vind het daar echt goed duiken. Is een duikcenter op het strand in oude vissersloodsen of garages, weet nie het noemt. Maar een toffe sfeer. Bootduiken kun je er doen maar er ligt ook een huisrif. Ben ook al 2 maal in L’Estartit geweest en vond het toch leuker duiken in Callela, veel relaxter. En evenveel te zien vond ik, mss wat minder grote vis omdat er in die buurt wel gevist mag worden maar het water was daar helderder dan die 2 maal in L’Estartit. Het duikcenter is van duitser dacht ik. Ze komen met hun boot tegen het strand aan. Ze hebben enkel riffen liggen die niet te ver varen zijn wat ook een voordeel is. Ze varen ook naar het wrak dat in Palamos ligt.

Hier is een link: http://www.divecalella.de
    Hopelijk ben je hier iets mee of moet je het maar vragen.
    Klaas

• botervisje

Deelnemer
    7 juni 2006 om 12:16

probeer ook San Fuelio de Guixols eens, nabij s’Agaro. Duikschool Eden Rock.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader