Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video DV overzetten op pc

• Creator
    Discussie

Werner
    Participant

Welk zijn goede niet al te ingewikkelde progjes om films opgenomen met een DV camera (jvc gr. DVL200) op pc te zetten en nadien op dvd te branden?
    Best bereid om zo’n progje aan te kopen maar toch graag eerst een trial.

nog even meegeven dat ik hier nog met een antiek pc werk ttz. pentium III 733MHz.en 2 schijven van 30 en 80 gig. Het is niet de bedoeling om de film ook te gaan bewerken, dat haalt men pcke niet.
    fotobewerking gaat maar is zooo traag dat ik buiten de standaard tools hier al maar van af zie.

@ stropken ik volg jou pineacle verhaal hier, en ben wat reviews gaan lezen hierover… blijkt het programma vrij traag te zijn en is er niet veel lof over te vinden.

• DV overzetten op pc

• Stropken

Deelnemer
    5 juni 2006 om 10:26

‘k Weet het Werner – het ene blaadje stoeft erop en het andere blaadje (vooral belgische)zegt dat het ‘minder’goed is.Ik heb het programma al sinds versie 7 en upgradet het constant tot ik o.a.versie 10 gekocht heb en via internet naar 10.5 gezet heb.Het is maar sinds die versie 10 (rechtstreeks branden op DVD & High Definition TV)dat ik er miserie mee begin te hebben.Die ’traagheid’ (inderdaad) is geannuleerd met die versie 10.5.

Tussen haakje:met de nieuwe Nero kun je rechtstreeks branden van je DV naar je DVD.Ook met diene Creator 8 – maar ‘k vind diene Nero sneller & gebruiksvriendelijker.Mààààr het zou ook kunnen gebeuren dat je met hetzelfde probleem als ik gaat zitten:dat je grafische kaart (driver dan) niet snél genoeg daarvoor zal zijn (mijn computer is Pentium 4 – 3.0GHz).

• stach

Deelnemer
    5 juni 2006 om 12:35

de kans is groot dat je met die pc heel veel ‘dropped frames’ zal hebben doordat hij de gegevens niet op tijd kan verwerken.

• Werner

Deelnemer
    5 juni 2006 om 12:51

heb blijkbaar ook niet de benodigde kaart.
    zal het maar uit mijn hoofd zetten voor op deze pc.
    thx.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader