Duikforum Duikforum GODD GODD duik 6 augustus

• Creator
    Discussie

anemona
    Participant

anemona
    Sedert 12/04/2004 Datum : 25/05/2006 14:29:17

——————————————————————————–

Luc…is het al bekend waar de GODD duik van augustus wordt gehouden…weer in LaGombe ?

Luc Dupas
    Sedert 09/04/2004 Datum : 25/05/2006 14:55:55

De augustus-GODD is ondertussen bijna “standaard” Sprimont-La Gombe-lekker_smullen_in_Sprimot geworden… 😉

anemona
    Sedert 12/04/2004 Datum : 25/05/2006 15:05:11

Ik dacht het al !
    Kan ik met iemand meerijden vanaf richting Rotterdam (zonder uitrusting)?

botervisje
    Sedert 09/08/2004 Datum : 25/05/2006 17:11:02

moet alweer passen;-( zaterdag trouwt mijn buddytje dus………dat moet gevierd worden;-))))

Luc Dupas
    Sedert 09/04/2004 Datum : 25/05/2006 18:02:14

Jamaar Margootje… voor de zaterdagnacht is het dan wel de taak van de partner van uw buddytje om over te nemen… laat hen dat maar vieren en dan kan jij zondagmorgen fris en monter mee komen GODD’eren… 😉

• GODD duik 6 augustus

Richard reageerde 16 jaar, 2 maanden geleden 27 Leden · 85 Reacties
  • botervisje

Deelnemer
    25 mei 2006 om 19:03

voor deze keer pas ik maar voor augustus doe ik echt mijn best, alleen al voor de steak;-)))
    Ze huwt op 10 juni en ik denk niet dat we tijdig thuis zijn;-)))) ken jezelf hé;-)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    25 mei 2006 om 19:08

De Shark zal er zijn !!! is genoteerd…

• Laurens

Deelnemer
    12 juni 2006 om 00:58

Natuurlijk komen we eten… eh, duiken.

• Steven

Deelnemer
    12 juni 2006 om 12:33

mmm, de dag voor ik naar Kroatië vertrek…
    zou ik of zou ik niet?

😉

• Erik

Deelnemer
    19 juni 2006 om 14:15

Hoi,

ik was er vorig jaar met deze duikdag voor de eerste keer bij.

Dit jaar zal ik niet aanwezig kunnen zijn daar ik zaterdag trouw en maandag ochtend op huwelijksreis vertrek,

GRTZ,

Erik,

de volgende GODD ga ik proberen om er nog eens bij te zijn;

• Webmaster

Deelnemer
    19 juni 2006 om 14:40

Erik, dat snap ik niet hoor.
    Je bent bezig van zaterdag en maandag, maar zoals ik het lees heb je op zondag niets te doen … wat is je probleem dan ?

• botervisje

Deelnemer
    19 juni 2006 om 15:14

Geen zware inspanningen voor de duik hé webby;-)))) Huwelijksnacht, verplichtingen weet je wel;-)

• htweeo

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:16

:-)))

• Luc Dupas

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:28

> verplichtingen weet je wel
    ??? eindelijk ‘mogen’ bedoel je allicht… ;-)))

Enfin… ik wil maar zeggen… http://www.godd-duiken.tk/ staat klaar voor de augustus-GODD… jullie ‘mogen’ inschrijven… zonder ‘verplichting’ uiteraard… 😉

• botervisje

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:37

neen neen Lucske, dan “moet” ge nog;-))) daarna moogt ge;-) lollllll

• schilderke

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:38

‘k zou wel willen komen, maar ja, die verplichtingen hé…
    ben dus verplicht om in een vliegerke te zitten richting…? terwijl jullie smikkelen en smullen en leute hebt.

aiai, ’t leven kan toch hard zijn.

• Lazy Charles

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:44

en ik moet dan bij mijn vrouwke zijn, zalig niets doen in het zuiden van Frankrijk. Ja, spijtig maar verplichtingen hé :-))

• Luc Dupas

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:49

> bij mijn vrouwke zijn, zalig niets doen
    Allee… allee… allee… vraag eens aan Margootje hoe dat zit met ‘moeten’ en ‘mogen’… zomaar niets doen zal niet echt gewaardeerd worden hoor… ;-)))

• botervisje

Deelnemer
    19 juni 2006 om 16:51

??????????? hem ik iet gezegd????;-))))

• Erik

Deelnemer
    19 juni 2006 om 17:02

Webmaster,

en wat met vliegen na duiken, mijn vlucht is gepland om 06u00 op maandagochtend, 24 u niet vliegen na laatste duik betekend dus zondagochtend voor 06u00 uit het water, ik denk dat er dan nog veel uit hun bed moeten komen.

Plus mijn duikuitrusting moet mee op de vlieger, dus ook liever droog dan nat hé, kwestie van niet teveel overgewicht.

Erik

• schilderke

Deelnemer
    19 juni 2006 om 17:02

ge waart da toch van plan om iets te zeggen, geef maar toe ! :-p

• Lazy Charles

Deelnemer
    19 juni 2006 om 20:55

Erik, Luc heeft altijd bijna een tweede uitrusting bij. Je doet dus enkel de ochtendduik daarmee en dan komt het wel in orde hoor.

• Luc Dupas

Deelnemer
    19 juni 2006 om 21:34

Grinnik… klopt Lazy Charles… ook gisteren weer… mijn buddy opgepikt op de parking in Stabroek… enne… klein probleemke… zijn ontspanners vergeten (no problem, ik heb altijd een volledige set mee als reserve), zijn lamp vergeten (no problem, ik had nog een D4R op reserve), zijn duikcomputer vergeten (no problem, ik had nog een Mosquito op reserve bij), zijn bril vergeten (dat was wel een probleem, want mijn reservebril heeft ook optische glazen, dus zijn we even een gewone bril op reserve gaan kopen), en de lucht in zijn fles was zo gepiept met mijn overtapdarm… 😉

• anemona

Deelnemer
    19 juni 2006 om 21:42

ennn….wat had hij dan WEL bij zich….?

• Emmie

Deelnemer
    19 juni 2006 om 21:56

> ennn….wat had hij dan WEL bij zich….?

Dat vraag ik me nu ook wel af…….
    Toch behoorlijk onvoorbereid van huis gegaan en dat nog wel voor die duiken……

• Wimmeke

Deelnemer
    19 juni 2006 om 23:04

Luc, heb jij niet gewoon de verkeerde persoon meegepakt op die parking?

Ik ben thuis ook ooit eens een bakje met materiaal vergeten en toen stonden mijn vrouw en ikzelf beiden zonder palmen, lood en duikbril aan de duikplaats.

• Luc Dupas

Deelnemer
    20 juni 2006 om 02:37

> ennn….wat had hij dan WEL bij zich….?
    Het allerbelangrijkste voor een leuke 3-duikendag in Zeeland… namelijk zijn toffe vriendin… 😉
    Tja… gewoon… hij was zaterdag ook gaan duiken in Zeeland en ’s avonds had ie alles al klaargezet in zijn wagen… maar dan even voor alle zekerheid lamp uit terug uit gehaald om die nog even bij te laden, en zijn automaten om die nog even goed te spoelen en te drogen, idem dito voor zijn bril. En dan ’s morgen nog de allerlaatste minuten slaap proberen te pakken te krijgen… en die spullen simpelweg vergeten. Tja… wie nog nooit aan de waterkant heeft gestaan zonder ’t een of ’t ander van zijn duikspullen vergeten te zijn heeft simpelweg nog niet genoeg gedoken he…

• Lazy Charles

Deelnemer
    20 juni 2006 om 07:38

toch handig zone otto waar van allles blijft in slingeren hé :-))

• Luc Dupas

Deelnemer
    20 juni 2006 om 08:19

Tot zover onze ervaringsdeskundige… 😉

• Emmie

Deelnemer
    31 juli 2006 om 20:05

Ok, zoals reeds op de GODD website vermeld staat, ben ik er natuurlijk ook weer bij. Zal dit keer een lange dag worden. Zal vroeg moeten vertrekken.
    Anemona, wil je nog meerijden? Stuur me ff een mailtje zodat we iets kunnen afspreken. Heb volgens routeplanner gezien dat ik toch wel rekening moet houden met 2 uur en 3 kwartier vanuit Den Haag. Dus als ik om half 10 daar uiterlijk moet zijn, zal dat dan toch wel om 6 uur vertrekken zijn (met extra onvoorziene reistijd rekening houdend).
    Zie nu eigenlijk al wel heel erg op tegen het stuk door Luik. De rest boeit me niet zo eigenlijk, dat komt wel goed, maar Luik…………
    Iemand nog tips hoe ik daar vanaf de A13/E313 (volgens routeplanner) makkelijk door Luik weer op de weg richting Sprimont kom??? Of is het niet moeilijk?

Page 1 of 4

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader