Duikforum Duikforum Reizen Bedankt !! Cruise 7/5

• Creator
    Discussie

eowyn
    Deelnemer

… aan alle vrouwen en mannen die van onze cruise op de Greenforce-boot een succes gemaakt hebben.We hadden een beetje pech met ’t weer, de kajuiten hebben hun beste tijd gehad, maar de verbroedering tussen Limburg en St-Niklaas wordt een feit !

• Bedankt !! Cruise 7/5

botervisje reageerde 16 jaar, 8 maanden geleden 9 Leden · 11 Reacties
  • stijn

Deelnemer
    19 mei 2006 om 22:44

Hoezo de kajuiten hebebn hun beste tijd gehad ???

• Kefke

Deelnemer
    19 mei 2006 om 23:02

Mannen, vrouwen, en de kajuiten hebben hun beste tijd gehad. Daar moet toch geen tekeningske bij. De laatste roddel is trouwens dat de GF-boot verkocht is aan Durex!

• schilderke

Deelnemer
    19 mei 2006 om 23:27

tja, spaans temperament losgelaten op ne boot vol mannen….weer geen tekeningske nodig zeker.

loool

• Jacky Shark

Deelnemer
    19 mei 2006 om 23:53

Kefke, het is zoals ge het zegt, het is de laatste roddel inderdaad…
    Te lezen op Dag allemaal en Yoepie:)
    De alternatief is op dek slapen wanneer het weer het toelaat (nu in mei was het gewoon schitterend).
    Stijn, schrik is niet nodig, (soms worden de bedden kletsnat omdat de kajuit-bewoners de patrijspoorten open laten terwijl den boot aan het varen is, en met de soms zware golfslagen…nie goe). Gewoon opletten en sluiten op tijd, en laten beluchten wanneer den boot op anker is, dus deur en vensterskes open laten om de “geuren” van de voorgangers te laten verdwijnen zo goed als kan. Dit boot is geen nieuwe boot meer, het is waar, maar het valt best mee.
    De kok heeft weer van zich laten horen, iedereen content en niemand ziek, dit zegt toch veel ivm de hygiëne in de keuken.
    Geen geuren in de flessen na het vullen en steeds 200 bar (indien minder, gewoon melden en er wordt bij gevuld of een volle fles gegeven).
    Inderdaad Eowyn, het was goed en we komen volgdend jaar terug.
    Met de Captein en Ashraf hebben we een routing besproken om vanuit Hamata te vertrekken.
    Dan richting noord varen en de volgende riffen te bezoeken:
    Sattaya, Sha’ab Mahsur, Abu Galawa (small en big), Sha’ab Claudia en zo langzaam naar Sha’ab Sharm en uiteindelijk Elphinstone als kers op de taart.
    Het is nog lang, er kan van alles gebeuren, maar een mens mag toch een beetje dromen hé…
    Misschien een oplossing voor het terug-reis:
    Er wordt aan boord geslapen de laatste nacht, dus, de heen-vlucht bij TC bestellen, meestal vroege vlucht (06.00 take off) en de terug-vlucht bij TUI (vliegt meestal later) dus mogelijk om wat langer te kunnen slapen en nog wat flanneren in Hurghada.
    Dit zijn de plannen voor april/mei 2007.

• eowyn

Deelnemer
    20 mei 2006 om 18:23

Mja, hoe het met de andere kajuiten gesteld was weet ik niet, maar aan de onze mankeerde wel wat. Eerst en vooral ‘licht’. En dat voor Greenforce !!-)). Iets anders wat ontbrak waren een paar latten uit het onderste bed. ’t Heeft mijn vriendin dus weinig moeite gekost om te beslissen van inderdaad op ’t dek te gaan slapen 🙂

Over de kok en de rest van de bemanning niks dan lof ! Er waren wel een paar zieken aan boord maar daar waren de golven en niet zijn kookkunst de oorzaak van. De schat toverde zelfs na middernacht nog een hele fruitschotel tevoorschijn als we enkel om één appelsietje vroegen en van de hygiëne in dat keukentje kunnen heel wat Belgische restaurants aardig wat leren. En Jan van de crew ging al op zoek naar mijn loodgordel en computer nog voor ik de kans had om ze weer eens ergens ‘verloren’ te leggen:-) Een vooruitziend mens !

Het enige waar we tegen volgend jaar voor moeten ijveren, zijn anti-slipmatten in de badkamers en water uit de douchekoppen. Iedereen die een half uur op zijn achterste de badkamer is rond gegleden zonder vaste grond te vinden, zal er van kunen meespreken !

• Jacky Shark

Deelnemer
    21 mei 2006 om 10:47

Eowyn, de mankementen ivm de slipgevaren in de douche is doorgegeven bij SvP, er wordt aan gewerkt.
    De laatste keer (in het najaar van 2005) is de GF op droogdok geweest om de geuren van de motoren ruimte in de gang waar de kajuiten zich bevinden te beletten.
    Er wordt dus onkosten gedaan om toch zoveel mogelijk reiscomfort te geven.
    Wat Katleen betreft, ik dacht dat ze aan dek is komen slapen wegens het gesnurk van de buurman Jo…
    De povere verlichting in de kajuit is … euh pover. Moeilijk om Het belang van Limburg te lezen.

• eowyn

Deelnemer
    21 mei 2006 om 21:40

Gesnurk van de Jo ??? Allé, gij ! Heb je de Spider al eens bezig gehoord ?? Ik dacht dat de boot terug begon te varen 🙂

• Dedjutoch

Deelnemer
    22 mei 2006 om 13:38

Tja, onze Jo die kan er wat van! En… als hij nie slaapt maakt hij nog meer lawijt 😉
    Alleen onder water wordt hij plots stil! Maar daarom nog niet “braaf” 😉

Dedjutoch

• Spider Mastermind

Deelnemer
    22 mei 2006 om 14:13

Pfff, dan brengt ge al eens een mooie serenade … moest ik in Finland wonen had ik er het songfestival mee gewonnen 🙂

• SVp

Deelnemer
    22 mei 2006 om 15:59

• botervisje

Deelnemer
    22 mei 2006 om 16:05

moest ge u dan nog verkleden;-)))

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader