Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video Iemand ervaring met de Fuji E900 + Ikelitehuis ??

• Creator
    Discussie

Fluppeke
    Deelnemer

Tijdens mijn zoektocht naar een degelijke UW Camera configuratie ben ik ook gestoten op de Fuji E900 met Ikelite huis voor een zeer schappelijke prijs. Iemand ervaring met deze camera of volledige UW configuratie ?

Alvast bedankt voor de reacties …

Groetjes,
    Fluppeke

• Iemand ervaring met de Fuji E900 + Ikelitehuis ??

• frank707

Deelnemer
    10 mei 2006 om 22:38

Hallo Fluppeke ,
    Deze camera en huis wordt uitgebreid gebruikt en besproken op DigitalDiver.net
    Ik heb goede ervaringen met de “voorganger”de F-810 maar niet met het door Fuji bijgeleverde huis en heb er spijt van dat toen het Ikelite-huis er nog niet was.
    Bij mijn huis is er een palletje afgebroken en er worden gewoon geen reserveonderdelen geleverd , ik heb het gevoel dat dat niet zal gebeuren bij Ikelite die toch wel bekend staan voor goede service.
    Veel plezier , Frank

• BubbleTrouble

Deelnemer
    10 juni 2006 om 23:51

Ik heb geen persoonlijke ervaring met deze camera, maar gezien de resultaten is dit nu wel de camera, die ik aan nieuwe OW fotografen adviseer. De kwaliteteit van de lens en de mogelijkheden van de macro i.c.m het Ikelite huis voor een redelijke prijs, maken dit een geweldige combinatie.

Had zelf een Canon A75 (prima, maar niet snel genoeg en harde flits) en fotografeer nu met Nikon D70s, een moeilijke camera om onder de knie te krijgen (vind ik), maar wel goede resultaten.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader