Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video olympus c-7070 wide zoom te koop

• Creator
    Discussie

dennisv
    Participant

Ik verkoop mijn olympus c-7070 wide zoom.
    Het toestel heb ik enkel gebruikt voor een paar testshots en ik heb besloten om er geen behuizing voor te kopen (heb al een d70 met huis).

Dus bijna ongebruikt en compleet zoals ie in de winkel verkocht wordt (kabeltjes, lader, batterij, manual, garantie,…)

Nieuwprijs ongeveer 470 euro.

Elk serieus aanbod zal behandeld worden.

Dennis

• olympus c-7070 wide zoom te koop

• Fluppeke

Deelnemer
    8 mei 2006 om 17:19

Garantie ?? Hoe oud (of jong) is deze camera dan aub ?

• dennisv

Deelnemer
    8 mei 2006 om 18:11

ik heb hem van dit jaar nog (januari-februari).
    Gewonnen op een fotowedstrijd in nederland.

• Fluppeke

Deelnemer
    9 mei 2006 om 10:13

Ben aan het rondkijken voor een UW-set aangezien ik geen onderwaterhuis kan vinden voor mijn Canon G2. Ik wil de aanbieding mee opnemen in mijn lijstje als de prijs past binnen mijn budget. Wat dacht je van 235 Euro. (Voor 290 heb ik een nieuwe SP350).

Groetjes,
    Fluppeke

• dennisv

Deelnemer
    9 mei 2006 om 10:24

dat is nogal laag geschat van prijs voor een nieuwe camera. Ik doe geen camera weg aan halve prijs omdat ik er een tiental fotootje mee genomen heb, sorry

• Fluppeke

Deelnemer
    9 mei 2006 om 11:31

Hoeveel geheugen zit er standaard bij deze camera ? Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,
    Fluppeke

• dennisv

Deelnemer
    9 mei 2006 om 19:59

1 xd kaartje van 32 mb
    ook mogelijkheid tot gebruik van cf

• Fluppeke

Deelnemer
    10 mei 2006 om 09:21

Hoeveel wil je er nog voor krijgen ? Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden dat het een “oud” model is (Hij wordt in de winkels niet meer verkocht). En ik ben me maar al te best bewust van het feit dat het met die spullen razendsnel gaat wat betreft verdere ontwikkeling (na 6 maand is het reeds verouderd !!) en de daarmee verbonden prijsdaling. Mijn canon G2 heeft 4 jaar geleden 1500 euro gekost en is ook nog in perfecte staat, hoeveel denk je dat die waard is voor mij … en hoeveel denk je dat die waard is op de markt ?

Anyhow …. laat maar iets weten. Het mag ook via e-mail als je dat liever doet.

Groetjes,
    Fluppeke

• stach

Deelnemer
    10 mei 2006 om 11:42

op de markt is die G2 geen 150 euro meer waard .mar die wil ik er je wel voor geven.

• Fluppeke

Deelnemer
    10 mei 2006 om 11:54

@Stach:
    Ik heb een veeeeeeeeeeeeeeeel beter idee !!!
    Als ge een volloper hebt gehad of uwe G2 geeft de geest dan verkoopt ge mij gewoon uw OW-huis voor 151 Euro. Dan doet ge 301 euro winst 😉

Groetjes,
    Fluppeke

• stach

Deelnemer
    10 mei 2006 om 12:01

ik hoop voor jouw dat je niet veel van zulke veeeel betere ideeen hebt ,en zeker ze niet aan je baas vertelt because they suck héhé.

en 301 euro winst?

soit dat is hier geen dicussie topic maar c-7070 VERKOOP dus genen zwans meer he.

• dennisv

Deelnemer
    10 mei 2006 om 12:17

320 euro lijkt me een redelijke prijs.

twee derden van de nieuwprijs voor een toestel dat nog quasi niet gebruikt is, lijkt me een goede zaak.

• psychodiver

Deelnemer
    22 februari 2007 om 20:37

320 EUR blijft veel voor een toestel dat al lang van de markt is. Wat als er een defect is. Regel is dat indien de garantie verlopen is, de tweedehandsprijs naar 50% zakt.

• Jacky Shark

Deelnemer
    22 februari 2007 om 21:18

Stel dat je nog een housing kunt vinden voor de c-7070…je duikt 5,6,7 jaar mee en dan de flooding !!! Tegen die tijd zul je de c-7070 niet meer kunnen vinden, alleen de echte tweedehands op e-bay aan super-bodem-prijzen…
    Wat ik hiermee wil zeggen is de prijs dat DennisV hanteer niet te veel is. Je kun heel veel jaren plezier ermee hebben. Voor een “starter” is dit een goede okkazie.
    Waarom altijd de aggresieve bodem-prijzen hanteren ??? Ik snap er niks van hoor.
    Is da te duur, elders zoeken dan, maar geef de mens ook een kans om iets te verdienen.
    Alleï, t’is mijn nederige mening hé….

• Shark Bait

Deelnemer
    22 februari 2007 om 22:59

Ik stel voor dat we dit topic binnen een klein jaar verder zetten, dan is de camera nog minder waard 😉 .
    Echt een superkoopje dan.

lol

• dennisv

Deelnemer
    23 februari 2007 om 08:42

de camera is inmiddels al van in mei verkocht hoor. Een oude topic oprakelen en dan over een oud toestel spreken hoeft dus niet.

Afgesloten

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader