Duikforum Duikforum Reizen goedkoop naar Hurgada of Sharm

• Creator
    Discussie

divegirl
    Deelnemer

Zie ik net op een nederlandse site marktplaats een unieke aanbieding

Wij gaan met 4 pp
    Dus als je ook zo goedkoop die kant op wil
    ga dan ook kijk http://www.rodezee.com

8 daagse reis + Hotel HP in mei en juni vanaf 79 euro pp
    Thuisblijven is duurder……..

met vriendelijke duik groetjes
    Divegirl

• goedkoop naar Hurgada of Sharm

Kefke reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 7 Leden · 7 Reacties
  • david

Deelnemer
    6 mei 2006 om 16:56

daar zal wel een luchtja aan zitten dat kan toch ni he

• david

Deelnemer
    6 mei 2006 om 16:58

en lees de kleine letertjes
    “Alle bovengenoemde prijzen zijn Excl. 62 euro luchthavenbelasting en Excl. 28 transfer!”

• Jacky Shark

Deelnemer
    6 mei 2006 om 17:11

Goedkoop heen inderdaad, maar terug moet je ook.
    Kijk op Thomas Cook Vliegticket:
    Morgen om 6.00 voor 79 e
    Volgende week terug voor 119 e
    + logies en duiken waarschijnlijk.
    Ik zie niet hoe een vlucht heen/terug en duiken en logies voor 79 te combineren is met de nodige onkosten…
    De kleine letterkes lezen…

• Webmaster

Deelnemer
    6 mei 2006 om 19:31

Toch altijd grappig:

Divegirl schrijft:
    “ik lees net op de website http://www.rodezee.blablalba dat er een speciale aanbieding is…”

en wat is het email adres van divegirl: info@rodezee.blablabla
    en de opgegeven website: juist ja, http://www.rodezee.blablabla

Divegirl, die 4 personen waarmee je gaat, behoor ik daar ook bij als wederdienst voor de reclame die je hier maakt ?

• movieman

Deelnemer
    6 mei 2006 om 20:14

Op zich vind ik het niet erg dat ze reclame maakt vooral omdat het toch wel een hele straffe prijs is!
    Maar verdomme waarom altijd dat achterbaks gedoe alsof je klant bent en niet meer?
    Eerlijk zijn wordt echt geapricieerd! en als je iets goed verkoopt waarvoor moet je je dan schamen om zogezegd in iemand anders naam te spreken? dan krijg ik altijd het gevoel alsof er iets niet pluis is!

Trouwens op dit moment zijn de vluchten naar Hurghada voor de komende dagen/weken vanuit Brussel met beide maatschapijen serieus naar beneden gegaan!

• sea angel

Deelnemer
    6 mei 2006 om 21:03

Henk Smit is geen onbekende in Sharm.
    Henk stuurt een aardig aantal Nederlandse duikers naar Sharm, en in mindere mate naar Hurghada. In Sharm werkt hij samen met DAW.

Eén van de redenen waarom de prijzen in Nederland goedkoper liggen heeft te maken met het feit dat Nederlandse touroperators in tegenstelling tot hun Belgische collega’s vaste tarieven hanteren. Check maar even de websites van de Belgische touroperators en dan zult u kunnen vaststellen dat om het x-aantal uren de prijzen verschillen.

Ook Belgen kunnen goedkoper vliegen maar zijn verplicht om te vertrekken vanaf Schiphol of Düsseldorf.

Hoef ik er de aandacht op te vestigen dat de prijs ook laag is omwille van de hotelkeuze.

Bijna gedaan met sluikreclame in Nederland, binnenkort worden alle reisorganisatoren verplicht om een totaalprijs (alles in) te publiceren.

Dat de prijzen zakken – zit de recente aanslag in Dahab daar voor iets tussen, en het WK voetbal binnenkort.

Eind dit jaar komt er gezonde concurrentie op de markt in België, TNT gaat niet alleen op Luxor, maar ook op Sharm vliegen. Condor zou tegen die tijd ook operationeel zijn vanuit België. Kunnen de (charter)prijzen dan eindelijk eens ‘normaal’ worden.

Eind goed, al goed.

• Kefke

Deelnemer
    7 mei 2006 om 09:06

Het goedkoopste om naar SeS of Hurghada te gaan, is wachten op een lastcall vlucht bij Connecions. Niet dat ik wil reclame maken, maar als je hun aanbod wat opvolgt, en snel kunt vertrekken, kun je wel weg aan een soldenprijs (vaak minder dan 150 euro, heen en terug). Maar dat is enkel de vlucht natuurlijk.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader