Duikforum Duikforum Reizen Sharm el Sh.

• Creator
    Discussie

polleke
    Participant

Beste vrienden,
    Ik weet, het is niet de bedoeling om reclame te maken via deze site.
    Maar enkele weken geleden kregen wij via Jacky Shark de tip om in SES gebruik te maken wan Divers International.
    Wel ik kan JS alleen maar bedanken; perfecte service,steedts stip op tijd, nederlandstalige monitoren, flessen op +/- 230 en zeer scherpe prijzen.
    We zijn net terug.
    Een minpuntje ze zijn wat conservatief in de keuze van hun duikstekken, dwz niet veel afwisseling van plaats.Maar ieder monitor ( Mark,Steven,Alen ) die mee gaat legt andere acsenten in zijn duiken en zo zie iedere duikplaats toch helemaal anders.
    Ik kan het centrum alleen maar aanraden.
    Voorheen waren we in SES met Aquamarine in hetzelfde hotel, maar dat bestaat nu niet meer ( denk ik ?)
    Daarna met Werner Lau, was ook goed.
    Bedankt Jacky voor de tip.

• Sharm el Sh.

Jacky Shark reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 4 Leden · 4 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 15:08

Bedankt voor de eerlijkheid Polleke…
    Het geeft aan dat niets perfect is, maar dat iedereen toch zijn/haar best probeer te doen, en dat is belangrijker dan halve waarheden te vertellen waar niemand iets aan heeft.
    En met gezonde en juiste kritieken, kan iemand altijd verbeteringen aanbrengen…
    ivm AQUAMARINE van Pol en Alain Sobol, ze waren vroeger(tot en met 99) aan de Novotel gelegerd en ook de Sofitel, maar in 2000 is deze centra gefusioneerd met DI…op zich bestaat AQUAMARINE dus niet meer (alleen op de door de zon afgeschoten sweaters van sommige “ançiens” bij DI vindt je nog de logo ervan).
    De Sobol is daarna naar de Red sea diving college verhuisd naar verluid.

• ladymorfeus

Deelnemer
    3 mei 2006 om 20:36

Als we dan toch geen reclame mogen maken… hihi… Als ik ga duiken wens ik een persoonlijke aanpak en geen fabriek waar je een nummer op een gearbox bent. Ik zoek dus ook steeds naar kleine duikcentra waar persoonlijkheid, oprechtheid en duikplezier bovenaan staan.
    Ik duik ik Sharm telkens met African Divers. Een klein duikcentra in handen van een fransman en de manager die de boel draaien houdt, is ook een fransman. Een leuke bende samen die geboeid praten over de schoonheid van de zee en die alle vragen die je hebt, nauwkeurig en met voldoende professionaliteit beantwoorden. Ook na het duiken samen een pint gaan pakken en terugblikken op de avonturen van de dag, hoort er bij…
    Ze hebben een eigen duikboot, Sabeel, die bij de vijf snelste boten van Sharm behoort en waar een heel professionele crew de boel draaiende houdt.
    De moeite om eens een kijkje te nemen op hun web-site http://www.africandivers.com... Ik kan ze alleen maar sterk aanbevelen.

• anemona

Deelnemer
    3 mei 2006 om 21:17

http://www.africandivers.com/

deze link werkt beter!

• Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 22:41

Petra, ik ken africandivers, of beter gezegd, ik heb hen leren kennen toen deze bekende duik centrum bij Belgen (was via bluewave te boeken en dit hebben we ook gedaan destijds).
    Claude en Lisa Antoine hadden zojuist hun duikcentra overgemaakt aan een Fransman, uit Corsica, Jean-Michel denk ik als ik me zijn naam nog kan herinneren(gehuwd met een Japanse)…is hij daar nog of is er iemand anders die de zaak laat functioneren ???.
    Ik heb wel hun boot gezien, mooi zwart geschilderd aan de zijkant met African erop.
    Toch wil ik iets aan toevoegen:
    Het aanbod verblijf/duiken dat Divers International aanbied heb ik tot nu toe van niemand gekregen.
    Vlucht/Hotel boeken via Thomas Cook of Jet air, en een duikforfait kopen, wordt door iedereen aangeboden.
    Maar voor 305 euro’s met 10 duiken inbegrepen, dit heb ik tot nu toe slechts bij een gevonden, en dat is bij DI.
    Geen kritieken meer over African, Petra, echt waar, iedereen heeft recht aan eerlijk en onbevooroordeelde reclame.
    De klant blijft uiteraard de koning.
    Een fijn verblijf toegewenst in Sharm (normaal kom ik in december, net voor de vakanties.
    Misschien tot daar ergens aan de Travco of zo .
    Jacky

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader