Duikforum Duikforum Reizen duikscholen in hurghada

• Creator
    Discussie

jefke
    Deelnemer

dag allemaal ik vertrek de 19 juli naar hurghada en ben dan geslaagd (misschien) in myn open water cursus daarom ben ik op zoek naar een deftige duikschool ginder en dit boeken .
    moet ik dat ook via het reisburo doen of ginder .dank by voorbaat groetjes jefke

• duikscholen in hurghada

beulke reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 9 Leden · 13 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    2 mei 2006 om 22:10

Probeer via Blue Wave te Menen…ze hebben goede prijzen.
    Blue Paradise is een aanrader.
    bluewave@skynet.be
    Tel 056/517003
    Als je bel, doe de groetjes van me aan Marc of Nancy.

• Luc Dupas

Deelnemer
    2 mei 2006 om 22:37

Ben zelf heel tevreden van http://www.voodoodivers.com/

• Jacky Shark

Deelnemer
    2 mei 2006 om 22:56

Jamaar, ze doen wel aan Voodoo onderwater !!!!

• Dedjutoch

Deelnemer
    2 mei 2006 om 23:01

Blue Paradise

http://www.blueparadise.be

En, indien ge ze ziet (Bart en Sylvie) doet ze dan de groeten van Eddy!
    Toffe Westvlamingen die weten wat Belgen “service” noemen! Zij doen net dat ietsje meer, waar je elders lang moet achter zoeken!
    Goede boot, geweldige kok aan boord (toen wij er waren was het eten aan boord er beter dan in het Hotel, en Three Corners staat in Hurghada bekend als de hotels met de beste keuken).
    Als je een vriendelijke leiding zoekt en kwaliteit? Dan moet je daar zijn!

Eddy

• blubberke

Deelnemer
    3 mei 2006 om 08:22

Boek vooral niet via blue wave ! Heb er alleen maar slechte ervaringen mee. Na een cruise met 2 dagen motorpech, via hen, nemen ze zelfs niet eens de moeite te luisteren nr je klachten, laat staan deze op te lossen…

• Peter

Deelnemer
    3 mei 2006 om 09:42

Heb zowel met Voodoo als met Blue Paradise gedoken.
    In juli/augustus verkies ik Voodoo want BP neemt (te) veel Jetair snorkelaars mee…
    Buiten het seizoen is BP de max.

Mvg
    Peter

• Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 15:07

blubberke, was dat met de Sara Andrea’s ???
    Voor iemand die een andere boot zoekt dan de Sara, geven/gaven ze vroeger goede prijzen.
    Een slechte ervaring op duizenden goede maakt een reisagent nog niet tot een notoire deugniet.

• blubberke

Deelnemer
    3 mei 2006 om 21:24

Idd Jacky, dat was op de Sara.
    Dat een boot in panne valt, dat kan iedereen overkomen. Daarover heb ik dan ook geen kritiek.
    Maar… de service die Bleu wave daaromtrend gaf, dat was ondermaats, of beter gezegd, niks!!! Ze waren zelfs niet eens bereikbaar.

Dus, als alles goed verloopt is elke reisagent goed. Tis maar als er eens een wiel van de kar loopt dat hun kwaliteiten boven komen. En blue wave staat dus helemaal onderaan in die lijst.

• Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 22:12

De Sara is helaas in verval geraken, dat weet ik via den bakker van de westhoek (hij was er ook bij denk ik…naam vergeten…Stefaan ???).
    Ik heb twee noord-cruise met de Sara gedaan, in zijn glorietijd blijkbaar.
    Van Nancy heb ik nochthans altijd heel goede contacten gehad in het buitenland (ze belde zelfs waar we waren of we aangekomen waren)…ik spreek dus uit die tijd (2000,2001…)
    Blijkbaar is het achteruit gegaan sindsdien, spijtig natuurlijk.

• Stropken

Deelnemer
    3 mei 2006 om 22:48

Nancy is zelfs eens met ons meegeweest om de visjes eten te geven!!!—)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 23:01

Ja, die foto, zal ik nooit vergeten;)

• cobono

Deelnemer
    4 mei 2006 om 17:15

hoi jefke
    als je een goede en goedkope duikschool zoekt , funny divers , 25 euro per dag twee duiken eten en drinken in !!

groetjes robert

• beulke

Deelnemer
    8 mei 2006 om 18:29

Zelf gedoken met BP en idd, die goeie west-vlaamse mentaliteit he 🙂

bart is een heel geschikte pe en de kok is idd de creme van ne vent. Bart is ook altijd hel correct ivm klachten. vb: bij het uitladen van een jacket merkte mijn maat dat zijn blaasknop van zijn inflator kapot was. hij besprak dit met bart en deze nam direct de schuld op zich. tegen s avonds had hij al gebeld naar belgie om de prijs van de herstelling te vragen bij en had hij dat betaald…. als dat geen service is dan weet ik het ook niet meer….

dat hij veel snorkelaars zou meepakken kloptmss ook maar als je je mond opendoet dan zorgt hij er wel voor dat je op mooie plaatsen kan duiken zonder last te hebben van die snorkelaars (ge moet ook geen misbruik maken en onnozel gaan doen of beginnen memmen als er u iets niet aanstaat maar gewoon erover babbelen….)

pff, ik wil terug….
    (dat doet me eraan denken, ik moet nog steeds foto’s van zijne kok met twee jonge deernes (waaronder mijn vrouw 😉 )inscannen en mailen naar bart, we hadden dat beloofd….

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader