• Creator
    Discussie

Divewoman
    Deelnemer

Zegt de naam Jacques Perrin je iets?
    MicroCosmos misschien???

Hou je dan maar vast.
    In 2008 komt hun nieuwe film uit, genaamd: OCEANS
    Deze film/documentaire gaat over al wat onderwater leeft.
    In februari heb ik met hun samengewerk ivm “Sperm-whales”.14 dagen lang zijn ze onderwater komen filmen. Ik heb reeds stukken gezien! Gewoon de max!
    Hou het in het oog!

Groetjes

• Bartman

Deelnemer
    25 januari 2010 om 20:09

Met bijna 2 jaar vertraging dan…

Vanaf woensdag (vermoedelijk) in de betere bioscoop 🙂
    Blijkbaar heeft Disney zich er ook ergens aan gekoppeld?

De film zou ook in 3D te bekijken zijn, als ik de ’te verwachten’-lijst bekijk op de website van Utopolis… (ervaring leert mij dat dit zeker geen toegevoegde waarde is aan (eender welke) film, maarja, ieder zijn mening daarover :-))

De beelden spreken voor zich als ik de trailer bekijk, enja, de kans zit er dik in dat ik ga kijken. Op groot scherm moet dit toch wel indrukwekkend zijn.

Wie volgt?

groetjes,
    Bart

http://www.spike.com/blog/disneys-oceans/89571

• polle

Deelnemer
    26 januari 2010 om 12:14

Heb hem gezien!!
    Ik had zaterdag het geluk de film in avant premiere te kunnen gaan zien in metropolis antwerpen. Dit in functie van promo voor het onderwijs. Het was de normale versie, dus niet in 3D.
    De film is ongelooflijk mooi. Sommige beelden die je te zien krijgt, met het daarbij horende geluid, doen je mond openvallen. Spectaculaire toevalshots volgen elkaar op.
    12 filmploegen die 4 jaar hebben gefilmd in 70 expedities.
    Absoluut een aanrader!!

Polle

• movieman

Deelnemer
    7 februari 2010 om 19:21

Ben vandaag deze film gaan bekijken in de bioscoop, en kan het iedereen alleen maar enorm aanraden!
    Ik zie dat ze hem maar op bepaalde uren spelen alleen in Brussel en Antwerpen, dus haast jullie als je hem op groot scherm wil bekijken!

Het unieke aan deze film is dat je enorm kan genieten van de beelden soms hoor je minuten lang alleen origineel (of toch gefaked) geluid zonder muziek of voice over, en door de kracht van de beelden kan dit!

• Bartman

Deelnemer
    8 februari 2010 om 10:47

Blijkbaar ben ik al te laat………… :-s

In Antwerpen spelen ze hem al ni meer… in Turnhout werd hij aangekondigd als ‘binnekort in de bioscoop’, maar daar is hij al niet meer te zien.

In Brussel enkel vandaag en morgen nog om 14u15 en om 16.45.
    Enja, naar luik rijden is nogal vergezocht…

Stom dat ze dit maar zo weinig spelen, is er dan zo weinig algemene interesse naar?

Jammer… kzal moete wachten tot de DVD er is,…

• movieman

Deelnemer
    8 februari 2010 om 10:50

Dat is helemaal te gek!
    Ik ben hem gisteren gaan zien in Metropolis en de zaal zat voor 75% vol en hem dan nu al uit de programatie halen 🙁

• Bartman

Deelnemer
    8 februari 2010 om 10:54

Als ik dit weekend niet had moeten gaan werken had ik ook geweest dit weekend.
    Vandaag en morgen de late… dus grijp ik er ook weer naast…

Inderdaad, jammer en onbegrijpelijk.

• Pee

Deelnemer
    9 februari 2010 om 16:46

Volgens mij heeft het met dit te maken

Hij komt in de cinema op “Earth day” 22/04/2010

• natje en koen

Deelnemer
    9 februari 2010 om 18:22

van af vandaag komt oceanworld 3d uit bij ons in de cinema (kinepolis gent).
    grts

• super ouest

Deelnemer
    20 april 2010 om 08:16

Weet iemand of deze film al te koop of te huur is ?

Grtz Billy

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader