Duikforum Duikforum Reizen gezocht: wie vertrekt naar Hurghada na 21 july?

• Creator
    Discussie

Divewoman
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik vertrek binnenkort terug naar Hurghada voor beroepsredenen (duiken uiteraard) en verblijf de eerste week in een hotel. Daarna heb ik mijn eigen appartement. Nu geen enkel probleem zou je zeggen, maar ik wil mijn poes niet hier in Belgie achterlaten! Ze zelf meenemen kan niet, daar ik niet binnen mag met hem op hotel. Hem zelf opsturen met de vlieger gaat ook maar dan is het prijskaartje al vlug 500 euro enkele vlucht voor de poes. Als je weet dat, wanneer je de poes meeneemt met jou in de vlieger, je tussen de 30 en 50 euro betaald! Groot verschil! Nu ben ik op zoek naar 1 persoon die de begeleider van mijn poes kan zijn. Ik zou deze dan op dezelfde vlucht laten vertrekken en alles regelen.
    Zijn er dierenliefhebbers hier aanwezig die dit voor Tijger en mezelf kunnen verwezelijken? Ik wil mijn poes niet naar aziel brengen! Ik wil ze mee!

een hopeloos vrouwtje van poes Tijger!

• gezocht: wie vertrekt naar Hurghada na 21 july?

Divewoman reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 3 Leden · 3 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    2 mei 2006 om 13:17

In september vliegen we naar Hurghada, maar helaas eerst via Luxor, anders met veel plezier.
    Hopelijk dat ons Tijger iemand vindt met een groot hart.

• Erik

Deelnemer
    2 mei 2006 om 13:21

Hoi,

kan je hem die ene week dan niet achterlaten op je duiklocatie, daar zal toch ook wel onderdak te vinden zijn, hoeft hij niet nog een week alleen en verweesd in Belgie rond te lopen?

GRTZ,

Erik

• Divewoman

Deelnemer
    5 mei 2006 om 12:54

Ik zit op verlof de eerste week in een hotel en pas tegen 1 augustus begin ik te werken.
    Tijger blijft bij vrienden voor een week en deze kunnen hem naar de luchthaven brengen op de dag dat de persoon die onze poes, enkel op papier begeleid, vertrekt.
    Dus ben ik echt op zoek naar een persoon die na den 21ste naar Hurghada komt. Mag ook El Gouna zijn en zelfs Safaga. Daar de luchthaven belangrijk is. Je moet aankomen in de luchthaven van Hurghada. Ik kom Tijger persoonlijk ophalen, al is het midden in de nacht. Dus mocht er iemand zijn, bel me AUB… Zo kunnen we verder de vluchtgegevens doorwisselen en regelen. mijn nummer: 0472 344 888

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader