Duikforum › Duikforum › Onderwater Fotografie & Video › safaga the sequel
-
CreatorDiscussie
-
25 april 2006 om 21:50 #126761
stachDeelnemerna de vorige reeks waarbijer iets misgelopen was naar jpeg omzetting heb ik eindelijk eens de tijd genomen om het degelijk te doen. Tevens ook veel selectiever geweest.
Sommige foto’s vind ik goed omdat er een verhaal of een bepaalde reden aan zit waar anderen zullen denken ja wat is hier nou aan?in elk geval alle constructieve commentaar is welkom (goed en/of slecht)
http://users.pandora.be/stach/safaga/index.html
de oude staan trouwens hier nog steeds
-
CreatorDiscussie
-
Ja ik ben maar een amateur maar deze foto’s zijn wel prachtig,
vind ik persoonlijk ben juist ook begonnen met de fotografie.
Groetjes
de witte
-
ik ben ook maar een amateur hoor.
dit is een selectie uit denk ik een 130tal onderwaterfoto’sfoto’s zijn getrokken met canon G2 toestel.
-
En welk onderwaterhuis is er gebruikt ?
Groetjes,
Fluppeke -
Serieus nu !!!
Hier en daar kan nog wat gesleuteld worden, ik moet dit ook zeker doen, voor mijn eigen.
Het voordeel van digital fotografie is mbv een klein fotoshop systeem, de foto’s te bewerken, centreren, bijknippen enz…
Ik ben ook maar pas begonnen met dit systeem. Trek wel de foto’s op de hoogste resolutie om de beste resulaat te bekomen (een goude raad van Pavamo en Dries en anderen…) -
doe ik ook.
hoogste resolutie 3.9 mega pixel fine in mijn geval.
dikwijls trek ik ook een foto met reeds in gedachte dat ik dan een bepaals stuk zal wegknippen.
Die met die krab is er bv zo een.Ik wou niet zoomen omdat scherpte dan een probleem kan worden dus maar zo gedaan.trouwens :
Vies, bwaah, lelijk…
Content??? 🙂ge meot dienen foto ni opeten zenne.en uw tanden in het scherm zetten is ook niet aangeraden.
-
Ja ik ben die andere amateur heb ook foto’s getrokken in Makadi bay in nov 2005,
dat waren mijn eerste onderwater foto’s met een canon A75 power schot met onder-
waterhuis van canon maar heb onlangs een groothoeklenz en een kleurfilter aangeschaft,
die zijn foto’s zonder groothoek en kleurfilter.
Graag had ik jullie mening gehad (goed of slecht)en misschien kunnen jullie mij nog raad
geven voor het één of andre!!!! NB:Stach heb ook nog een canon G2 maar vond geen onder-
waterhuis meer te koop. Klik op de link http://www.mijnalbum.nl/ALBUM=OJ43XE64
groetjes
de witte
-
Het is zoals met alles, oefening baart kunst !!!
Spijtig dat we te ver vandaan wonen, hier is het zo beperkt kwa licht en kleur en variaties.