Duikforum › Duikforum › Onderwater Fotografie & Video › Onderwaterhuis Canon Powershot G2
-
CreatorDiscussie
-
25 april 2006 om 19:36 #126718
FluppekeDeelnemerHoi,
Ben nog steeds naarstig op zoek naar een Ikelite behuizing … maar de zoektocht blijkt een beetje hopeloos te worden. Blijkbaar bestaat er ook nog zoiets als 10bar onderwaterhuizen, iemand daar ervaring mee ?? Andere alternatieven ??
Alvast bedankt.
-
CreatorDiscussie
-
Onderwaterhuis Canon Powershot G2
-
Echt niemand ???? 🙁 🙁
Ik zal maar beginnen zoeken achter een volledig nieuwe set zekers …
Iemand suggesties ??
Groetjes,
Fluppeke -
Watersportcentrale uit Genk zijn invoerders van Ikelite
bel eens en vraag achter Guy
089/ 303889 -
Toch geen probleem;
moet maar eens kijken op deze site
voor Uw toestel 7 fabrikanten!
http://www.digideep.com/english/equipment -
Weet ik wel Shaun … ze bestaan wel … maar probeer er maar eens eentje te vinden 🙁
‘k heb al half de wereld afgesurft denk ik …
-
Ben je een tweede hands aan het zoeken of een nieuw ???
Nieuw is geen probleem denk ik, okkaas is wat anders natuurlijk… -
@Jacky: Nieuw of Occasie ?? Is ni zo belangrijk … als het maar in goede staat is. Het probleem is dat ze niet meer worden gemaakt (heb rechstreeks Ikelite in de US gekontakteerd en die hebben ze niet meer in stock).
@stach: lopen die dingen dan zo regelmatig vol met water ????
-
Ik heb ook eens gekeken op de site van Canon. Die Powershot G2 staat daar niet (meer) tussen. Is dit een model dat reeds uit circulatie is ?
-
Yeps. Die is uit circulatie. Maar als je er verschillende recensies op na leest blijkt de G2 (heb de mijne 4 jaar geleden gekocht) nog altijd te staan aangeschreven als de beste uit de Powershot Gx reeks.
-
Dat is idd het probleem met die fabrikanten…
Ik heb een Nikon Coolpix 5400 in behuizing Sea en Sea…
De 5400 is uit productie en er is nog een klein aantal is stock bij de invoerder.
Loopt het vol !!! dan ben ik de sigaar…
Op E-bay ooit een bod gedaan voor een tweede-hands, maar ik was even te laat.
De behuizing op zich is niet zoveel probleem (een o-ring vervangen waar de lek is ontstaan en je kunt verder). Heb je geen toestel meer om erin te steken, dan is de behuizing alleen maar goed voor de museum van de “onnutige 21° eeuwse uitvindingen”. -
er staat sinds februari een ikelite huis voor een g2 te koop op wetpixel
zie:
http://wetpixel.com/forums/lofiversion/index.php/t12133.html
-
Thanks for the tip Manis !!
Heb een mailtje gestuurd naar die gast, … ben is benieuwd.