• Creator
    Discussie

clubber
    Deelnemer

Hoi,

Ik ben aan het uitkijken voor een degelijke duiklamp, en ik dacht reeds aan metalsub.
    Enkel spijtig dat deze zo duur zijn. Weet iemand ergens een plaats waar deze iets voordeliger geprijsd zijn?

Alvast bedankt

• metalsub

Laus reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 5 Leden · 7 Reacties
  • Dedjutoch

Deelnemer
    25 april 2006 om 18:58

Inderdaad, zeer goede lampen. Goedkoper zijn ze praktisch niet te vinden, of met heel weinig verschil!
    De prijzen op de site van Metalsub is de prijs inc. 19% BTW (Nederland). Dezelfde prijs wordt meestal gehanteerd in België (= incl 21%!!).
    Mocht je toch iemand vinden die serieus onder die (officiële) verkoopprijzen gaat, laat het mij dan weten aub!!! Ik zoek ook nog iets van Metalsub!

Eddy

• roger

Deelnemer
    25 april 2006 om 19:58

samen iets kopen ??

• steevke

Deelnemer
    26 april 2006 om 00:11

Contacteer Chad Blower, dealer van Metalsub.
    http://stores.ebay.com/Metalsub-Sales-USA

Contacteer hem rechtstreeks en vraag een prijs voor het gewenste artikel. De goederen worden verzonden vanuit Duitsland dus geen verborgen BTW of invoerrechten.

Zowel ik als Thierry hebben er onze Metalsub HID200 gekocht, voor prijzen ver onder de winkelwaarde…

steven

• clubber

Deelnemer
    26 april 2006 om 17:46

Bedankt Steevke,

hoe kan ik deze persoon contacteren?
    en verder, 1400$ voor een HID200 met accu, dat is nog altijd een 1200EU
    Hoe zit dat dan precies?

Alvast bedankt, verdere raadgevingen zijn altijd welkom 😉

ciao

• steevke

Deelnemer
    27 april 2006 om 09:06

clubber “mailen” 🙂 of telefoneren. SPreekt vloeiend Engels (is Amerikaan) en Duits.

Ik heb mijn metalsub indertijd iets van 850 euro betaald.

Groeten

Steven

• clubber

Deelnemer
    27 april 2006 om 18:45

Ik vind toch nergens zijn contact gegevens? Kan je mss even helpen?

• Laus

Deelnemer
    15 mei 2006 om 21:51

Clubber, Ik weet niet of dit item nog actueel is maar http://www.scubaoutlet.nl is een van de heel weinige sites die ik ken die Metalsub onder de adviesprijs verkoopt.

Ik heb zelf mijn lamp bij ’t Duukerke in Nuth, NL (even achter Maastricht) gehaald, die was zelfs nog iets goedkoper want geen verzendkosten. En ik heb een adres waar ik bij problemen naar toe kan.

groet, Laurens

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader