Duikforum Duikforum Reizen graag info Sharm el sheik

• Creator
    Discussie

Pladijs
    Participant

ga in nov/okt naar SES heeft er iemand ervaring.
    liefst zonder opblaasbare boeien…..

• graag info Sharm el sheik

roger reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 6 Leden · 5 Reacties
  • Barrel

Deelnemer
    22 april 2006 om 21:23

Kijk hier eens,

http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=122908

Divers International is een zeer goede club met een zeer aantrekkelijke prijs. Neem anders eens contact met sea angel op voor meer details

• ladymorfeus

Deelnemer
    3 mei 2006 om 20:54

Ik raad je trouwens aan om in oktober te gaan. Het water is dan nog +/- 26° graden en de wind is nog warm. In november kan het al pretty koud worden als je uit het water komt. Vooral de wind kan dan al redelijk snijdend zijn als je nat op de boot rondloopt.
    Ik duik graag met kleine duikcentra omdat ze meestal een heel persoonlijke aanpak hebben. Heel erg tevreden over www. africandiver.com (frans gerund) en ook van Diversunited (nederlands gerunt door Rene en Karina). Deze twee duikcentra zitten vaak op de boot Sabeel, de boot van African Divers en één van de snelste van Sharm met een heel professionele crew!
    Veel plezier!

• Jacky Shark

Deelnemer
    3 mei 2006 om 22:19

De pladijs heeft al gekozen … hij wens blijkbaar een cruise te doen, noord of zuid, hij weet het nog niet…
    Hij heeft al ervaringen met Divers International (Aquamarine in die tijd) sinds 1999…
    Hij is ook daar bekend/berucht geraken dankzij zijn plooibaar mini-fiets met veel toeters en lichtjes (Rondha zal hem nooit vergeten denk ik, en de soldaten op de marina van Shark’s bay ook niet:)
    En de Lobster (Benny ook niet).

• Benny

Deelnemer
    3 mei 2006 om 22:55

pladijs vergeten we nooit

• roger

Deelnemer
    4 mei 2006 om 13:40

Als je wil, kan je met ons mee: wij vetrekken de 24/10 en komen terug 31/10 voor € 800. 4*hotel all inclusieve, 10 duiken.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader