Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen Nelostabel Ekeren

• Creator
    Discussie

Toontje
    Deelnemer

Donderdagavond gevonden in Ekeren: Nelostabel (A6 formaat).
    Wie is er een verloren of zoekt er nog een?

• Nelostabel Ekeren

• Stropken

Deelnemer
    15 april 2006 om 20:05

Heb er ook nog een paar liggen.

• Toontje

Deelnemer
    15 april 2006 om 21:05

Ook gevonden tijdens het duiken?
    De eerste liefhebber krijgt hem thuisgestuurd (svp adres doormailen)

• Stropken

Deelnemer
    15 april 2006 om 21:20

Neen Toontje,rechtstreeks van de ‘bron’.Vrienden hoeven dat niet te kopen bij mij!!!

• Toontje

Deelnemer
    15 april 2006 om 21:23

:-))
    Bij mij ook niet (maar heb er maar eentje, eerlijk gevonden).
    Moeten duikers die tabellen normaal kopen of krijg je die bij de lesboeken?
    Het lijken trouwens de US-navy-tabellen of ben ik verkeerd?

• Godiva

Deelnemer
    15 april 2006 om 22:15

Heb toevallig gisteren net in de club zo’n tabel gekregen. Er waren er niet genoeg voor iedereen, dus weet eventueel wel mensen die ik er gelukkig mee kan maken, moesten er geen andere kandidaten zijn. En idd, als ik ze goed bekeek stond er zelfs op dat zeop de US-navy tabellen gebaseerd waren.

• Toontje

Deelnemer
    15 april 2006 om 22:23

Bij deze: mijn ‘gevonden’ exemplaar gaat jouw kant uit…..
    Nog gedoken vandaag?

• Godiva

Deelnemer
    15 april 2006 om 23:45

Nope, geen duik vandaag. Rond de middag naar uitvaartplechtigheid van vader van klasgenoot geweest (2 uitvaarten op 3 dagen :-S). Daarna nog even op kot lichtjes opgeruimd, en dan zware reis naar huis met al duikmateriaal. Wieltje was bij het afstappen van eerste bus kapot gegaan, en viel nadien elke 10 seconden van wagentje. Heel vervelend. En dat in combinatie met een trein met enkel staanplaatsen, metrostation onbereikbaar wegens werken en andere ingang niet goed aangeduid. Dan ben je blij als je eindelijk thuis zit :-).

Maandag met Pyjama op stap, als het weer niet te slecht is. Wil eindelijk nog eens visjes in Zeeland gaan bezoeken.

• Godiva

Deelnemer
    15 april 2006 om 23:51

Oh, en natuurlijk nog bedankt voor die tabellen, zou het bijna vergeten te zeggen. Lees in ander topic dat jij maandag toch ook op snotolven-jacht gaat? Het wordt dringend tijd dat ik er weer ene tegen kom :-D.

• pyjamaduiker

Deelnemer
    16 april 2006 om 00:01

Als het weer wat wil meewerken dan heb je kans dat we er zeker twee gaan zien 🙂

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader