Duikforum Duikforum Reizen betalen voor duikbagage

• Creator
    Discussie

roger
    Participant

Naar aanleiding van de kosten voor de duikbagage, hebben enkelen van ons KLM aangeschreven. Ik ontving volgend antwoord:

“BEGIN CITAAT
    Geachte heer Toelen,

Dank voor uw e-mail waarin u aangeeft ontevreden gestemd te zijn over de procedures die voor bijzondere bagage gelden. Graag licht ik de situatie toe.

Sinds 1 november 2005 hanteert KLM vaste tarieven voor sportbagage. Deze tarieven zijn voordeliger dan de normale overbagage tarieven die per kilo berekend worden. Over deze nieuwe regeling zijn veel vragen binnengekomen omdat er altijd betaald moet worden voor de sportbagage, ook als het gewicht hiervan plus de ‘normale’ bagage binnen de vrijstelling blijft.

Wij hebben deze feedback ter harte genomen en sinds 12 maart is de regel teruggedraaid voor golf en duikbagage binnen het weight concept en voor golf en fiets binnen het piece conept. Indien deze sportbagage binnen de bagagevrijstelling past, betaalt u niets extra.

Heeft u toch moeten betalen dan ontvang ik graag een betalingsbewijs en vluchtgegevens van u zodat ik een en ander kan rechtzetten. U kunt dit naar mij faxen (+31-20-6488537) of als attachment via een reply op deze e-mail naar mij sturen. Per fysieke post is het adres als volgt: KLM Customer Care SPL/MB, t.a.v. Dominique Paquaij (207948), Postbus 7700, 1117 ZL Luchthaven Schiphol, Nederland. Vermeldt u eveneens uw bankrekeningnummer en adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

PASSENGER BUSINESS

Mw. Dominique Paquaij
    Customer Care
    KLM Nederland EINDE CITAAT”

M.a.w., zoals we al wisten is de policy gewijzigd zodat er alleen moet worden betaald bij overgewicht.

NIEUW IS DE UITNODIGING OM TE VEEL BETAALDE KOSTEN TERUG TE KRIJGEN !!!

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader