Duikforum Duikforum Materiaalbespreking Mares Syncro Power Tech

• Creator
    Discussie

Fernang
    Deelnemer

Hoi heb volgend vraagje, vind weinig info over de Mares Syncro power tech wing. Wat weten jullie er over, is ie goed of niet, wat is het lift vermogen voor een maat 5 (= L)
    Wat kostte dit nieuw en hoe lang bestaat dit al?

Alvast bedankt!

den Fernang

• Mares Syncro Power Tech

Noël reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 3 Leden · 2 Reacties
  • Dedjutoch

Deelnemer
    4 april 2006 om 22:50

Het was destijds de eerste wing die ik probeerde. Het liet me toen besluiten om geen wing te kopen!
    Wat een getaffel om dat ding aan te krijgen. Wel veel onnodige (en onbruikbare) toeters en bellen.

Kostte destijds meer dan 650 euro dacht ik. Werd naar ik denk ongeveer 8 à 10 jaar geleden op de markt geïntroduceerd?

Maar, wat niet goed is voor mij, kan misschien perfect zijn voor een ander!

Ik raad je wel aan van het eerst ne keer uit te proberen! En, voor hetzelfde geld kan je bijna iedere wing kopen, die gemakkelijker en bruikbaarder is! Wel minder toeters en bellen…

Ik duik nu wel met een wing, en ben er zeer tevreden over (op één klein probleempje na, dat, nadat ik wist waar dat probleem vandaan kwam, geen probleem meer was!).
    Ik zou nog steeds geen Synchro Power Tech aanschaffen om dezefde reden als toen.

Eddy

• Noël

Deelnemer
    22 april 2006 om 18:55

Beste,

Ik duik al verschillende jaren met zo’n Synchro Power ding en ben er best wel tevreden over.
    Het voordeel is dat hij je een goede uitbalancering geeft, zelfs op respectabele diepte.
    Het liftvermogen van mijn L is meer dan behoorlijk al moet ik toegeven dat ik niet van de dikste ben. En de fles rolt niet op je rug. Veel bergruimte en ringen voor je tools.

Maar zoals Dedjutoch terecht opmerkt : uitproberen voor je dit vest of iets anders koopt.
    Materiaal is persoonlijk, wat voor de één goed zit is voor de ander een nachtmerrie…

Succes.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader