Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video prachtige foto’s uit mozambique en zuid afrika

• Creator
    Discussie

Jeroenvv
    Participant

Zo’n 100 foto’s uit Mozambique en Zuid-afrika en veel bijbehorende informatie op http://www.aqualifeimages.com

Veel mooie foto’s o.a. van manta roggen, en eindelijk hebben we nu ook de grote witte haai erbij.

Kies Latest images of browsen op release 31-03-2006

• prachtige foto’s uit mozambique en zuid afrika

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 11:39

Knap zeg zo’n great white in de kooi !!!! 🙂
    Nee, serieus, jullie waren in de kooi en hij/zij zwom buiten, wat normaal is.
    En de indruk daarvan ???
    Adrenaline ???
    Van Mozambique vindt ik de gitaar-haai een van de meeste spectaculaire.
    Een paar jaar geleden was er een op Jackson reef, maar de bende die voor ons in het water was heeft hem gewoon naar de diepte verjaagd (te kort bij , te veel volk)..spijtig.

• Jeroenvv

Deelnemer
    31 maart 2006 om 11:53

Adrenaline? Ik weet het niet…

Ik was er namelijk helaas niet zelf bij 🙁 , maar ben vast van plan om daar ook eens te gaan duiken!

• botervisje

Deelnemer
    31 maart 2006 om 12:00

brrrrrr, laat het dan maar dikke tralies wezen!

• movieman

Deelnemer
    31 maart 2006 om 12:08

Zijn geen slechte foto’s maar op http://community.webshots.com/album/287229551BRLtQs vind je foto’s van pavamo over Mozambique, die in mijn ogen toch nog wel net iets beter zijn!

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 12:24

Ja, die webshots geef de kleuren beter aan.
    Jeroen, het lig niet aan jou foto’s hoor.
    Zelfs ik gebruik de MSN systeem, maar is niet gratis en toch beperkt…

• Yvan

Deelnemer
    31 maart 2006 om 19:57

Weet er iemand de officiële naam voor een “gitaarhaai”, ik ben er al een tijdje naar op zoek. Ik heb in september 2005 er één gezien (ik schatte zo een 2 a 2.5 meter groot en hij zwom net onder ons door), in jackfish alley (Sharm).
    Er waren er die hem/haar gitaarhaai noemden en anderen gaven de naam roggehaai. Misschien is het beestje er zelf nog niet uit wat het is, een haai of een rog.
    Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

• Stropken

Deelnemer
    31 maart 2006 om 21:33

(zucht)effe zelf de moeite genomen om te kijken op Google – ’t is dus wel Squatina Squatina.

• Yvan

Deelnemer
    1 april 2006 om 13:39

Dom van me, had enkel op roggehaai gezocht.
    Toch bedankt voor de (zucht) moeite, moet je in het vervolg voor mij niet meer doen.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader