Duikforum Duikforum Reizen December

• Creator
    Discussie

Jacky Shark
    Deelnemer

…is nog ver. De lente vakanties zijn pas begonnen en de zomer en herfst verlof moeten nog komen.
    Toch wil ik het volgende voorstellen aan alle geïnteresseerde.
    December in Zuid Sinaï is nog een zeer zacht maand (einde zomer, temp water nog 25°)buiten ronde de 30° en weinig winden.
    Wie zou eventueel een weekje bvb vanaf de 3/12 daar willen doorbrengen, aan spotprijs en goede logies. Ik weet, er wordt zo veel over gezegd en geschreven, maar misschien is het goed om dit vroeg genoeg te weten, eventjes sparen, en weg naar de zon.
    Het aantal deelnemers is van weinig belang, in die zin dat het geen live aboard is waar minstens 8 personen nodig zijn om het boot draaiend te houden.
    Vaak vanaf de 10° man/vrouw gaat er een gratis ( bvb 10X130= 1300:11=118 euro’s losse pakket).
    Verblijf hotel/duikpakket is ook zeer zeer aantrekkelijk, alleen de prijzen zijn tot nu toe tot augustus bekend.
    Laat maar weten, denk na, diep in de portefeuille zoeken achter ouwe franken of guldens, wie weet wat er nog achter is.

🙂

• December

Jacky Shark reageerde 16 jaar, 1 maand geleden 10 Leden · 47 Reacties
  • botervisje

Deelnemer
    30 maart 2006 om 13:41

klinkt aanlokkelijk;-)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 maart 2006 om 13:43

1+1=2

• botervisje

Deelnemer
    30 maart 2006 om 13:49

hihi, soms ook 3;-)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 maart 2006 om 13:51

Ben je dan zwanger tegen dien tijd:)

• botervisje

Deelnemer
    30 maart 2006 om 13:55

neen neen (grinnik,op mijne leeftijd?), maar wie weet als ik meega wil mijn ventje ook wel mee;-)))
    Hoewel, hij heeft mij gezegd dat ik gerust eens alleen op DUIKvakantie mocht, met de nadruk op duiken hé;-)

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 maart 2006 om 14:06

Ventje moet mee…jullie vertrekken met zijn tweetjes en jullie komen terug met zijn drietjes….nie moeilijk hoor !!!
    korting: 2 betalen, 1 gratis (Delsupehe concureren).

• botervisje

Deelnemer
    30 maart 2006 om 14:08

eeeeeeeuuuuuuuhhhhh……..zal nie meer lukken vrees ik;-))))

Trouwens 4 mannen in huis is al van het goede teveel;-)

• SVp

Deelnemer
    30 maart 2006 om 14:20

Mischien toch even vermelden dat er ook -voor het derde jaar op rij- een eindejaarssafri komt met de Greenforce. 9 Of 10 dagen, vertrek net voor kerstmis, terug kort na nieuwjaar.
    Voor al wie zich licht misselijk voelt worden bij het zien van de eerste kerstman, het horen van de eerste jingle bells of het denken aan de uitbundig behaarde tante die verplicht moet gekust worden op oudjaarsavond.

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 maart 2006 om 16:32

Ja, ook goed te vermelden…voor de amateurs van een live aboard is dit de gelegenheid.
    De rest (allemaal:)dus) komt met me mee naar Sharm…

• botervisje

Deelnemer
    31 maart 2006 om 11:55

k’heb mijn ventje gisteren al een klein beetje voorbereid, who knows, maby………

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 11:57

Juist gekregen van de Spider dat hij ook geïnteresseerd is.
    Ook vandaag een telefoon gegeven bij Veronique (ze is nu bij haar familie in de Vlaanders tot dinsdag). Ze is ziekelijk…’t zal van het weer van hier zijn zeker !!!
    Vanaf woensdag zal de marketing van DIntl opnieuw toegankelijk zijn voor specifieke vragen.

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 13:17

Ik heb vandaag een DVD ontvangen via de Peter van Relax Divers over de duikcentra’s Crowne Plaza en Sofitel en The white house, en een paar mooie duikstekken (Ras Mohammed en Tiran)
    Ook heb ik een DVD dat opgenomen werdt twee jaar geleden, ook in het einde van het jaar.
    Als een groepje dit wil bekijken (die daar nog nie geweest zijn) kunnen we iets afspreken en als iemand een laptop heeft (heb ik niet) of een draagbaar DVD speler (heb ik nog niet) kunnen we dit afspelen na een GODD day of een SHARK Day…
    Zo moeten we geen onnodige onkosten doen (naft en mazoet is duur genoeg).

• botervisje

Deelnemer
    31 maart 2006 om 13:24

boek je rechtstreeks bij seaangels hotel en duiken en de vlucht apart?

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 13:53

Yep, of bij de marketing zelfs (Veronique is in de bureel achter haar PC, de Marc Sea Angel op zee zonder internet)…het gaat dus even vlug, en komt ongeveer op hetzelfde neer.
    De vluchten moeten we appart nemen (kijken wat het beste koop is).
    Een TUI vlucht is interessant omdat de vlucht meestal aan de late kant is om naar huis te gaan, wat ons de mogelijkheid geeft om nog een dag extra te nemen (10 duiken + 1 dag aan 2 duiken en mss een nachtduik erbij= 13 duiken).
    Nadeel: laat terug thuis (na middernacht tot zeer vroeg in de ochtend).
    Thomas Cook: vroeger daar en vroeger thuis, slechts een duik mogelijk op dag 6 (ik neem 24 h no fly time omwil van leeftijd en zo).
    Dus 10 duiken + 1 dag aan 1 duik en ev. een nachtduik= 12 duiken.
    Thistlegorm is ook mogelijk, mits bijbetalen- denkt rond de 60 of 80 euro’s:(
    Tel 300 euro voor de vlucht, mss minder.
    Vanuit Luik is het beterkoop denk ik, maar nog nie geprobeerd.

• botervisje

Deelnemer
    31 maart 2006 om 14:01

dacht dat enkel vlucht duurder uit kwam.

• Jacky Shark

Deelnemer
    31 maart 2006 om 14:06

We hebben nu voor mei 325 betaald bij de vroege boekingen (TC)
    In januari heb ik 198 betaald bij TUI.
    Een paar dagen eerder was het nog…..89 euro…
    Vanuit Schiphol doe ik niet.
    Maar als je daar een goedkoop tarif kunt vinden, of vanuit Düsseldorf, is er geen enkele probleem hoor, omdat het hotel boeking appart is. Ze komen (DI) ons halen aan de luchthaven van Sharm zelfs en brengen ons aan het hotel.

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 april 2006 om 17:03

Van Véronique gisteren ontvangen:
    MERCURE LUNA half pension met 10 duiken in=305 euro
    Vliegtuig december: nog niets beschikbaar in december (te vroeg).
    We zullen dit goed bekijken om de eerste vroege boekingen niet te missen.

• Jacky Shark

Deelnemer
    2 december 2006 om 16:12

Het is zover !!!
    Morgen naar SeS met
    JENN en zijne Karine…
    FREE WILLY en zijne webmaster
    PLADIJS
    3 niet forumleden
    EN IK…
    Verslag komt na de 10/12 als we nog leven:0
    We zullen met 5 arme sukkelaren op Shark’s bay verblijven (met 5) en de rijken onder ons, dusse Free Willy en Jenn en co zullen in een chique hotel verblijven…
    Temp zou nog in de buurt van 25° overdag zijn met wind…

• Lazy Charles

Deelnemer
    2 december 2006 om 17:38

allemaal een prettige vakantie en hele mooie duiken

• Jenn

Deelnemer
    2 december 2006 om 19:58

Bedankt Charles, alleen jammer dat we de GODD-duik morgen zullen moeten missen.

• Toontje

Deelnemer
    2 december 2006 om 20:23

Veel plezier allemaal!
    Denk dat het weer net ietske beter gaat zijn dan hier :-))

• Jacky Shark

Deelnemer
    2 december 2006 om 22:14

Sen we weeral aan het klagen over het weer dit jaar !!!!een 1° klas nazomer, een herfst dat geen herfst is, maar een soort euh euh herfst dat zal overgaan in een soort winter….en dan weeral de lente dat geen lente is, maar een nawinter en de zomer dat geen zomer is, maar een soort lente en dan weeral een nazomer enz.

• Toontje

Deelnemer
    2 december 2006 om 22:17

He, mij hoor je niet klagen. Heb de hele zomer in Frankrijk gezeten en daar was het ook schitterend!
    Was alleen de voorspellingen voor de godd van morgen aan het lezen….

• sea angel

Deelnemer
    3 december 2006 om 11:02

Veel duikplezier.

Groeten aan iedereen bij DI.

P.s. Een doos speculoos voor Vé, en een fles Absint voor Alin, een paar Belgische biertjes voor Stephan, … bij?

• Stropken

Deelnemer
    3 december 2006 om 11:13

….een fles Absint voor Alin…. ai,ai,ai.Ge weet toch wat de gevolgen (kunnen)zijn van het drinken van Absint???

Welke (zotgeworden)kunstenaar heeft dat nog gedronken????—)))

Page 1 of 2

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader