Duikforum Duikforum Reizen Duikcenter -Sea Angels- Hurghada

• Creator
    Discussie

trimmer
    Deelnemer

Kent er iemand of heeft er iemand reeds gedoken met deze duikcenter?
    En is hier een website van?
    Thx.

Website gevonden…-:)
    Vraag me niet meer hoe…..
    http://www.seaangels.be/

• Duikcenter -Sea Angels- Hurghada

trimmer reageerde 16 jaar, 10 maanden geleden 2 Leden · 2 Reacties
  • sea angel

Deelnemer
    24 maart 2006 om 17:01

@ Iedereen,

Sea Angels is een tijd terug opgestart in het kader van PADI duikopleidingen, mijn vriend en partner was Master Instructor en ik was/ben IDC Staf Instructeur. In die periode organiseerde ik, onder de naam Sea Angels, een aantal duikreizen, uitsluitend voor vrienden en kennissen.

In juni vorig jaar heb ik mij in Egypte (Sharm El Sheikh) gevestigd. Tot eind februari was ik staflid in een ander duikcenter, vanaf maart ben ik voor Divers International gaan werken. Het is de bedoeling om na een inwerkperiode van een maand de taak van DCManager op mij te nemen.

Als meertalige Belg heb ik een akkoord met DI om duikers, en/of in duiken geïnteresseerde mensen uit België aan te trekken. Dit is gegroeid door mijn commerciële ervaringen uit mijn vorige job in België. Naast duikopleidingen biedt Sea Angels ook duikpakketten aan (voor alle federaties).

Sea Angels wil zich richting toekomst wel verder ontwikkelen.

Door een storing bij de internetprovider is onze website voorlopig off line. Wij hopen eerstdaags terug on line te gaan, de site is http://www.seaangels.be

In de veronderstelling dat dit meer klaarheid brengt.

Met vriendelijke groeten,
    Marc & Annick

• trimmer

Deelnemer
    24 maart 2006 om 17:28

Jawadde Marc,-:))

Kon je dat hier niet wat vlugger posten……hahahhaaa
    Heb me rot gezocht,maar toch gevonden…

In ieder geval, op Paaszondag zijn we daar.-:)
    Mvg

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader