Duikforum Duikforum Reizen Egypte

• Creator
    Discussie

Blubber
    Deelnemer

Hallo iedereen,

begin november (2006) zijn we van plan om met een paar vrienden op (duik)reis te gaan naar Egypte.
    We zijn op zoek naar een hotel (indien mogelijk all inclusief) met een huisrif en een duikcenter bij.
    We zoeken eingelijk iets waar we van dag tot dag kunnen inschrijven op bootduiken en waar we zelf (ongelimiteerd) kantduiken kunnen doen op het huisrif indien we er zin in hebben.
    Onze vrouwtjes, die ook duiksters zijn, gaan ook mee maar liggen graag eens aan het zwembad wat te zonnen. Het is dus niet de bedoeling dat we persรฉ iedere dag 2 duiken gaan doen !
    Iemand goeie ervaringen met bepaalde hotels (reisagentschappen)?

THX

• Egypte

Divewoman reageerde 16 jaar, 9 maanden geleden 10 Leden · 16 Reacties
  • Carhartt27

Deelnemer
    23 maart 2006 om 15:28

Hotel Brayka Bay in Marsa Alam vond ik een unieke ervaring!!

zie :
    * http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/33790/brayka-bay-reef-resort/
    * http://www.seafari-int.com/eng/info.htm

Indien je vragen daaromtrent hebt, vuur ze gerust af !!!!

Groeten C

• Jacky Shark

Deelnemer
    23 maart 2006 om 16:38

Hey Blubber,
    Je kunt ook via marketing@diversintl.com een duik/verblijf arrangement”kopen”.
    Mail gerust bij Veronique in het Nederlands, ze is van Tielt, en met haar werken ook twee gasten uit het Vlaamse land, Marc en Stefan. Ik duik bij Divers International sinds 1999.
    Er zijn heel mooie hotels waar je van de kant prachtige duiken kunt doen, zoals op de Crowne Plaza bvb…of de Sofitel.
    Kijk even op http://www.diversintl.com , dit om een idee te krijgen.
    Vriendelijke groeten…
    Jacky

• sea angel

Deelnemer
    23 maart 2006 om 18:12

@ Blubber,

Het kan ook nog eenvoudiger.
    Ik ben niet alleen aanwezig in Sharm, maar onderhoud daarnaast ook contacten met het Belgisch publiek.
    Meer details kan men bekomen via mijn emailadres.

Met vriendelijke groet,
    Marc

• Peter

Deelnemer
    24 maart 2006 om 11:04

En als ik het goed heb zijn Veronique en Rhonda van Divers Intl ook in Antwerpen ๐Ÿ™‚
    kom maar langs bij de Relax Divers.
    Peter

• Blubber

Deelnemer
    27 maart 2006 om 22:19

THX iedereen voor de nfo.
    Ik ga eens overleggen met mijn buddies en laat wel nog van mij horen.

groetjes
    B

• roger

Deelnemer
    27 maart 2006 om 23:16

@peter

Verdorie, is dat waar ? Was Veronique in Antwerpen op de beurs ???

Dat is ne echt jammer, ik was er ook en heb haar niet gezien.

Verdorie toch.

• Barrel

Deelnemer
    28 maart 2006 om 07:11

@Blubber

Kom net uit Sharm en heb met Divers International gedoken, een echte aanrader!!! (en heb al meerdere duikvakanties in Egypte gedaan, weet wel een beetje waar ik het over heb ๐Ÿ˜‰

Neem eens contact op met Marc (sea angel), vraag om de prijzen, lees commentaar over Divers International op dit forum en ik denk dat je niet lang meer zal twijfelen!

• Jacky Shark

Deelnemer
    28 maart 2006 om 08:47

Als ik een post pakket opstuur naar Egypte met n’en CD in, komt dit goed en snel aan ???
    Een vraag aan sea angel.

• Peter

Deelnemer
    28 maart 2006 om 12:25

@ Jacky : Veronique is nog tot maandag in Belgie. Ik stuur je haar adres, dan kan je haar de CD opsturen in B

@ Roger : ja hoor, Rhonda en Veronique waren er, ze zaten bij ons op de stand, recht tegenover het “babybad” van Hoogenboom en de groene dames van Greenforce ๐Ÿ™‚

Peter

• Jacky Shark

Deelnemer
    28 maart 2006 om 12:27

Heb je haar GSM nummer per toeval ???

• ninja

Deelnemer
    8 april 2006 om 12:21

EEN AANRADER IS HOTEL REEF OASIS BEACH RESORT
    DAAR HEB JE ALLES IN HET HOTEL BEN ER AL 4 MAAL GEWEEST
    DUIKCENTER,EEN EIGEN REEF GENOEMD DE TEMPEL KAN JE BEREIKEN VANAF HET HOTEL
    LIGT ER NET VOOR PRACHTIG EN GEEN VERPLAATSING
    WIL JE ECHTER ELDERS GAAN DUIKEN HOTEL REGELT VOOR U ALLES
    VOOR DE VROUWTJES IS ER STRAND ZON MASAGECENTER ENZ….
    HET HOTEL IS EEN ALL INN FORMULE EN IS ZEER LEKKER VAN ETEN
    BOEKING KAN GEBEUREN BIJ THOMAS COOK EN JET AIR

HOPELIJK HEB JE WAT AAN DEZE INFORMATIE
    FRANKTVANDENBERGHE@HOTMAIL.COM

• Double-D

Deelnemer
    8 april 2006 om 16:00

Blubber

Als je goed en veilig wenst te duiken in Egypte en tevens nog in je eigen moedertaal bediend worden kan ik u een zeer goed adres meegeven……..namelijk bij : “Blue Paradise”

Blue Paradise wordt gerund onder Belgisch management, namelijk Bart en Sylvie.

Als je eens e-mailt naar die mensen en vraagt naar een goed hotel zullen ze je zeker iets kunnen aanbieden naar jullie wensen……..zeker doen…

Wij zijn verleden jaar op “diep zuid cruise” geweest, en dit jaar ben ik terug van maart en heb er opnieuw met volle teugen van genoten.

Bijgevoegd hun weblink : http://www.blueparadise.be/

Succes

Double-D

• Jacky Shark

Deelnemer
    8 april 2006 om 16:23

Reef oasis beach resort is ook berucht wegens het groot lawaai van de Italiaans animator’s…

• Peter

Deelnemer
    9 april 2006 om 15:02

Inderdaad Jacky. Remember onze duik op Temple in februari ?
    Een paar 100m uit de kust met de boot van Divers Intl, zicht van ver op het strand van voornoemd hotel en….gratis cocktailanimatie van op het land, overduidelijk hoorbaar en, voor wie voldoende Russisch en Italiaans kent, ook verstaanbaar…
    Neen merci…

• Jacky Shark

Deelnemer
    9 april 2006 om 16:01

Als je van heel veel lawaai houdt, is dit hotel natuurlijk een aanrader…als duiker ben je toch de hele dag op zee waar rustiger is.

• Divewoman

Deelnemer
    24 april 2006 om 14:25

Hoi,

Egypte is groot en al is afhankelijk waar in Egypte je wilt gaan.
    Ikzelf vertrek terug naar Egypte in juli om er te werken. Zal El Gouna of Hurghada worden.
    In Hurghada (Makadi Bay) kan ik je een top duikcentrum geven (vorig werk) waar al je wensen vervuld zijn. Prive duikschool onafhankelijk van het hotel, dagelijk trippen zowel korte trip, halve dag trip, volle dag trip en special trippen naar Salem Express, Panorama reef, Hal Hal, Abu Kafan. De normale trippen varen zelfs uit met 1 persoon aan boord, een huisrif met 3 verschillende duikplaatsen van 4 meter tot 55 meter. Men duikt vanaf Hurghada (Small Giftun) tot Safaga (Abu Kafan), totaal van 35 verschillende duikplaatsen. Hotels half pension tot All-In en naast elkaar doorlopend via het strand. Ruim strand en grote zwembaden, zelfs kindvriendelijk. Transfer naar stad Hurghada op 30 minuten. Duikmateriaal in top conditie! Nitrox duiken = gratis! Gratis tranfer (max 10 min en je bent er) vanuit ieder hotel in Makadi Bay
    meer info over het centrum kan ik je via prive mailtje geven. Duikcentrum is Sub Aqua http://212.66.3.219/kunden/6/index.php is de rechtstreekse link
    http://www.subaqua-divecenter.com is de hoofdlink.
    Je kan zelfs je boeking plaatsen via mail en dan heb je 10% korting!

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader