Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video International Underwaterphoto & -Video Festival

• Creator
    Discussie

Glenn
    Deelnemer

Ter informatie voor de onderwaterfotografen en -videografen:

18th NELOS International Underwaterphoto & -Video Festival

zaterdag 2 + zondag 3 december 2006
    Congres Centre Ter Elst – Edegem – Antwerp – Belgium

Binnenkort meer info! ’t Zal in ieder geval een vernieuwd festival zijn met enkele opmerkelijke gastsprekers, gasttentoonstellingen en de wedstrijd uiteraard! Een weekend om te noteren in de agenda.

• International Underwaterphoto & -Video Festival

• pekel

Deelnemer
    20 maart 2006 om 18:28

vraagje:
    wat zijn de voorwaarden om aan een wedstrijd deel te nemen?
    Mag iedereen die een camera heeft deelnemen? of moet je al ergens iets bewezen hebben?
    en hoeveel deelnemers zijn er zo gemiddeld per wedstrijd? Ligt het niveau hoog, gemiddeld of laag?

alvas bedankt voor meer info

• Jacky Shark

Deelnemer
    20 maart 2006 om 19:07

In 92 had ik deel genomen aan een Foto wedstrijd van de Nelos (Roland Wantens zijn vrouw Greet Lauwers leefde toen nog)…het was in Wemeldinge, en ik denk dat een voorwaarde was lid van de NELOS te zijn.

• movieman

Deelnemer
    20 maart 2006 om 19:53

Je hoeft absoluut geen Nelos lid te zijn om deel te nemen!
    En ja het niveau ligt behoorlijk hoog, we hebben in België best een paar zeer goede fotograven.
    Maar je hebt wel een amateur reeks en een “professionele” reeks als ik het me goed heriner.

• Glenn

Deelnemer
    21 maart 2006 om 09:13

Idd, Movieman je moet geen NELOS lid zijn om te mogen deelnemen.
    De wedstrijd staat open voor iedereen, alle niveau’s. Meedoen is belangrijker dan winnen.
    Hoe de wedstrijd juist zal worden ingedeeld, welke categoriën, zal ook kleine wijzigingen ondergaan. Maar zoals gezegd, binnenkort meer info hierover via verschillende kanalen.

• Glenn

Deelnemer
    1 april 2006 om 16:26

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader