• Creator
    Discussie

Joe Piler
    Deelnemer

Ik heb van een fotoreportage in Windows Moviemaker een film gemaakt. De Moviemaker slaat dit op als WMV bestand. Ik zou hier nu graag een DVD van branden. Met welk programma kan ik dat best doen?

Groetjes,

Joe

• Van WMV naar DVD

• SVp

Deelnemer
    20 maart 2006 om 13:55

Kan je die Moviemaker niet een ander besatndsformaat laten schrijven ?
    En als hij dat niet kan, buiten smijten en vervangen door een goed pakket.
    NeroVision Express zou WMV’s moeten kunnen opnemen in zijn DVD layout(naar ik lees).
    Probeer ook dit eens :
    http://www.altavista.com/web/results?itag=ody&q=%22wmv+to+dvd%22&kgs=1&kls=0

• TnT

Deelnemer
    20 maart 2006 om 14:22

Bij de conversie van WMV naar DVD (mpeg2), gaat er waarschijnlijk wel kwaliteitsverlies optreden door de extra conversie stap. En de kwaliteit van de meeste wmv’s is sowieso al niet zo schitterend. Beter een programma gebruiken dat rechtstreeks naar mpeg2 formaat kan omzetten.

Om dat kwaliteitsverlies minimaal te maken zou je kunnen exporteren naar “DV-AVI (PAL)” en dan omzetten in mpeg2.

• Joe Piler

Deelnemer
    20 maart 2006 om 22:21

Nee, moviemaker zet alleen om naar WMV. Jammer, voor de rest is dat programma heel gebruiksvriendelijk, en een plezier om mee te werken.
    Van Nerovision Express wist ik ondertussen ook al dat het dit kon. Alleen, ik heb gene Nero, en ik vind het te duur om het aan te kopen voor misschien eenmalig gebruik. Maar we werken aan een oplossing.

• Joe Piler

Deelnemer
    20 maart 2006 om 23:08

Oef, het is gelukt. Had op mijne pc nog Sonic MyDVD staan en daarmee gaat dat ook. De kwaliteit is goed.

• Joe Piler

Deelnemer
    20 maart 2006 om 23:21

Miljaarde, te vroeg victorie gekraaid. Tot halverwege speelt alles perfect, daarna gaat de muziek verder, maar het beeld blijft staan.
    :-(((((((((((((((((((((((((((((((((

• Trico Traco

Deelnemer
    21 maart 2006 om 08:52

• Werner

Deelnemer
    21 maart 2006 om 14:32

@TT staat er bij mij niet op hoor.(is cd rom van bij de A60, al wat ouder dus)

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader