Duikforum Duikforum Reizen duiken op cyprus

• Creator
    Discussie

pas
    Deelnemer

kan iemand mij wat info geven over duiken op en rond cyprus omgeving phaphos

• duiken op cyprus

Cthulhu reageerde 16 jaar, 10 maanden geleden 5 Leden · 4 Reacties
  • scubapat

Deelnemer
    19 maart 2006 om 17:57

Kijk hier es, kan je heel veel info vinden!

http://www.aboutmalta.com/SPORTS/DIVING/

• frankymar

Deelnemer
    19 maart 2006 om 18:35

Ik zal het je morgenavond vertellen!!!

• SVp

Deelnemer
    19 maart 2006 om 18:43

Ik heb daar heel in het begin van mijn carriere (heb geen vrees, dat is nog maar een jaar of 6 geleden 🙂 gaan duiken met Sea Horse Dive center, tel. 09-611876 van de broertjes Erodotou. Ik was daar heel blij mee : correct, punctueel, niet betuttelend, goede infrastructuur en niet duur.
    Que duikplek vond ik St.Georges harbour wel leukst.
    Mooie duik op VERA-K wrak gedaan bij Phaethon Beach.
    En de trip naar Larnaca voor een duik of twee op de Zenobia is ook zeker wel de moeite !

Mvg.,
    SVp

• Cthulhu

Deelnemer
    19 maart 2006 om 19:18

Heb daar 3 jaar geleden ook gedoken: het was duur (35 Euro per duik) en de moeite niet waard (weinig leven, ook tijdens een nachtduik). De enige duikstek die echt (maar dan ook echt) de moeite waard is is inderdaad de Zenobia. Enige probleem is dat de duikcentra rond Paphos wel serieus doorrekenen voor de trip: reken maar op min. 120 Euro.

Algemeen zal je merken dat Cyprus een duur eiland is. De prijzen liggen er heel wat hoger dan in de rest van de regio. Let ook goed op als je een wagen wil huren want ze durven met je voeten spelen (zeker als je ziet wat ze je aanrekenen voor een volle tank). We zijn in ieder geval flink geschrokken toen we onze visa afrekening kregen van ons 14 daags verblijf in Kato Paphos.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader