Duikforum Duikforum Onderwater Fotografie & Video Onderwaterkiekjes

• Creator
    Discussie

rubella
    Participant

Hellow

Een van mn clubgenootjes, Patrick Decaluwe, is al jaren een verwoed onderwaterfotograaf. En niet zomaar een… Hij heeft al mooie prijzen binnen gehaald, z’n foto’s prijken af en toe in de Hippocampus en het magazine Duiken en sinds kort heeft hij een eigen online fotoalbum en nieuwsbrief. Prachtige foto’s van zowel binnen- als buitenland!

Bewonder de foto’s op: http://www.pixagogo.com/decapat

De nieuwsbrief komt gemiddeld 1 a 2 keer per week binnen en naast een mooie foto krijg je er een leuke vertelling bij. Een aanrader voor de liefhebber! Deze week zit P@ in Lighthouse Malapascua, Filippijnen en het onderwaterkiekje, nummer 62 ondertussen, gaat over het mandarijnpitvisje. Volgende week kan het perfect over een snoek of Karper in de Barges gaan of een naaktslak bij de Oosterscheldebrug. ๐Ÿ˜‰ Anyway, geinteresseerd in die nieuwsbrief? Gewoon een mailtje sturen naar mij. Enjoy!

• Onderwaterkiekjes

• Glenn

Deelnemer
    16 maart 2006 om 14:04

Inderdaad, prachtige beelden!

• jojodive

Deelnemer
    16 maart 2006 om 16:56

Mooie foto’s.

• Ocean

Deelnemer
    16 maart 2006 om 20:03

daar zitten knappe foto’s bij, vooral die zeelandfoto’s…echt mooi
    en dan nu weeral de vraag…met welke camera is dit genomen?

• schilderke

Deelnemer
    16 maart 2006 om 20:19

seeeeeeeeeeeeeeeeeeg, daar staat al ne naam op die foto’s ?!?
    ๐Ÿ™ nu kan ik die niet meer op mijne website zetten ๐Ÿ™

oeps, ik heb geen website, djuu

;-)))

• rubella

Deelnemer
    16 maart 2006 om 21:20

Ocean, ik dacht een ‘onnozel’ 5MP cameraatje van Sony…

Verder cool dat er zo veel positieve reacties op komen, hij weet eigenlijk niet dat ik dit hier gepost heb. :))

• Ocean

Deelnemer
    16 maart 2006 om 21:46

@rubella,

HIJ weet niet dat JIJ…ZIJN…naam hier hebt geplaatst zonder te vragen?????
    oei, als hierover maar geen nieuw topic opgestart wordt…)

• P@

Deelnemer
    17 maart 2006 om 19:48

Ter info:

Alle foto’s (onderwater) vรณรณr de Maledivencruise werden genomen met een 3mp Sony P7, samen met een manuele Sea&Sea YS-90 flitser. Vanaf de Malediven gebruik ik een 5mp Canon A95 met een Sea&Sea YS-90 + YS-60. Als lenzen gebruik ik meestal een voorzetlens, hetzij de UFL-165 van INON (165ยฐ) of de UCL-165 van INON (macro)

Volgens mij maakt de belichting een groot verschil, pixels doen er niet veel toe zolang je niet gaat knippen of maxi afdrukken maken.

Ik heb het Rubella vergeven dat hij hier mijn naam plaatste zonder mijn toestemming ๐Ÿ˜‰

De groeten

• Ocean

Deelnemer
    17 maart 2006 om 20:13

Hoi P@

welkom op dit forum en bedankt voor de informatie!

sportieve groeten,
    Luc.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader