Duikforum Duikforum Reizen boven-Wales ( Anglesey )

• Creator
    Discussie

Mork
    Deelnemer

Zijn er mensen bekend met dit eiland qua duiken.
    Kan je er op je eigen gaan duiken of ga je best
    met een club of ….en ….

• boven-Wales ( Anglesey )

Lucky Luc reageerde 16 jaar, 11 maanden geleden 3 Leden · 3 Reacties
  • Mork

Deelnemer
    7 maart 2006 om 21:14

toch effekens terug naar up

• DiveNow

Deelnemer
    8 maart 2006 om 14:13

Ik ben er niet geweest maar een vriend van me woont in England. In Engeland zijn veel duiken op wrakken en daarmee boot duiken, tenzij je een PADI duikcentrum treft zul je in veel gevallen lid moeten worden van de BSAC. De BSAC clubs kunnen om willen van de (ja daar is ie weer) verzekering alleen leden mee nemen..

Ik zou geen reden weten waarom je niet op eigen gelegenheid kant/mag duiken.

Informeer anders een bij de BSAC of op Yorkshire divers (ff google) populair forum ..

• Lucky Luc

Deelnemer
    8 maart 2006 om 14:35

Héééél lang geleden heb ik gedoken op Anglesey. Ik ben daar terrecht gekomen via de volgende club :
    Chester Sub-Aqua Club
    Chester City Baths
    Union Street
    Chester
    CH1 1QP

Zij doken vanop een camping aan een baai op het eiland, niet ver van de South Stack. De mogelijkheden om vanaf de kant te duiken zijn beperkt. Ik weet niet hoe het er tegenwoordig is maar toen was het een hele klus om je flessen gevuld te krijgen.(ver rijden, weinig compressors). Zicht, afhankelijk van het weer redelijk goed. Veel kelp. Ook grotere vis zoals koolvis, pollak enz; Met wat geluk ook een zeehond.
    Veel geluk.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader