Duikforum Duikforum Reizen Holiday Inn

• Creator
    Discussie

scuba sven
    Deelnemer

Beste duikvrienden,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het Holiday Inn hotel in Shark Bay te Sharm?

Groeten,

Sven

• Holiday Inn

scuba sven reageerde 16 jaar, 11 maanden geleden 6 Leden · 10 Reacties
  • Gertje

Deelnemer
    25 februari 2006 om 01:36

Was daar vijf jaar geleden. Toen een mooi en verzorgd hotel.
    Lekker eten en ruime kamers.
    Ga begin mei terug naar Sharm en heb dit hotel terug geboekt
    in de hoop het nog even goed is.

• scuba sven

Deelnemer
    25 februari 2006 om 12:54

Ik hoop het ook Gertje, wij hebben het geboekt voor eind april ik zal het u laten weten!

• Fireman 21

Deelnemer
    25 februari 2006 om 14:29

Zeker geen slecht hotel,ook de keuken valt best mee voor ginder
    Maar zoals in de rest van de hotels zit het er vergeven van de arrogante russen….

• sea angel

Deelnemer
    25 februari 2006 om 17:22

Heb er tweemaal verbleven (2002).
    Ruime en mooie, verzorgde kamers. Afwisselend eten in het restaurant. Vriendelijke bediening. De zwembaden zijn reuze en worden dagdagelijks schoongemaakt.
    Wel veel trappen op en af om van en naar de kamers te gaan.
    Hou de dubbeltjes van de rekeningafschriften bij (half pension), soms kan de eindafrekening afwijken. Maar dat ligt dan meer aan het slordig omspringen met de nota’s.

Niet alleen Russen, maar ook Duitsers, Italianen, …

Duiken op het huisrif is minder interessant.

Reeds een duik/snorkelcenter gevonden?

• Zeemeermin

Deelnemer
    25 februari 2006 om 19:46

@ Sea Angel,

Verbleven daar ook in 2001 & 2002. Zoals de ander hier posten inderdaad mooie ingerichte kamers, groot buffet met alles er op en eraan.
    Ligt juist naast Pyramisa Hotel.
    Als je taxi neemt om in het centrum te gaan stapt dan even buiten het hotel (goedkoper)
    Groetjes en alvast prettig verlof gewenst

• SVp

Deelnemer
    26 februari 2006 om 01:49

Is er iemand die ruwweg een idee heeft of er meer Russen rondhossen in Sharm of in Hurgahda ?

• sea angel

Deelnemer
    26 februari 2006 om 08:51

Sommige hotels voeren superdeals met Rusland.
    Een aantal duikcenters concentreren zich dan om aan Russen introduiken en/of snorkeltrips te verkopen.
    Er zijn mogelijkheden om ondanks de aanwezigheid van de Russen van een aangename (duik)vakantie te genieten.
    Zo ben ik actief met een duikcenter in Sharm die geen Russen aantrekt.
    T.z.t. zijn er een aantal hotels waar de Russen niet komen, of de minderheid vormen, o.a. in;
    – Mercure Luna Sharm.
    – Three Corners St George.
    Nu mogen ook niet alle Russen over dezelfde kam worden geschoren. Persoonlijk heb ik ook goeie en ervaren duikers ontmoet. Regelmatig kom ik gelukkig ook meer geciviliseerde Russen tegen.
    Zijn ze weg te denken uit het straatbeeld? Neen.

• scuba sven

Deelnemer
    26 februari 2006 om 14:26

@ sea angel

We hebben inderdaad reeds een duikcentrum aangezien we vorig jaar een lokaal duikinstructeur hebben leren kennen die ondertussen zelf een duikcentum is begonnen.
    Wat trouwens echt een aanrader is, prachtig materiaal, veiligheid op nummer 1, beperking van het aantal duiker per duik en op de boot… http://www.moondivers.com

@ alle anderen

Bedankt voor jullie reacties!!!

• sea angel

Deelnemer
    26 februari 2006 om 15:58

@ suba sven,

Doe vele groeten aan Yahya (volledige naam M. Khairy). Misschien kan je dan meteen ook boeken in het Falcon Inn – Viva Sharm Hotel, dan zit je op een drafje van het duikcenter.

Veel plezier!

• scuba sven

Deelnemer
    27 februari 2006 om 11:48

@ sea angel

Ik zal Yahya zeker de groeten doen, kent hij jou als sea angel ik veronderstel van niet?
    We hebben reeds geboekt in de Holiday Inn…

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader