Duikforum › Duikforum › Verloren / Gestolen › Autosleutel gevonden
-
CreatorDiscussie
-
24 februari 2006 om 19:55 #119100
PavamoParticipantVandaag autosleutel gevonden van een Ford op de parking van de Oesterdam/Berghse diepsluis aka Tholen gat.
… vraag me af hoe die kerel zonder sleutel naar huis is kunnen vertrekken …
-
CreatorDiscussie
-
Autosleutel gevonden
-
Hij/zij zal een reservesleutel hebben of misschien heb jij de reserve/onderwatersleutel gevonden…..
-
Hij/zij kan zijnen/haren sleutel terug krijgen als hij/zij mij een berichtje stuurt !
-
hij is vast weggesleept en zij had vast een dubbele sleutel bijgestoken…..;=)
-
trimmer, gij bolt toch me nen mercedes.. hihi
PS : de fritten waren heel goe, bij gelegenheid kom ik met de deernie nog eens langs.Pavamo : hoe was het temp. verschil met uw afgelopen vakantie..grijns grijns
Aja, ben m’n sleutel kwijt van uw kast in ons appartement…stond iets op van Ford ofzo -
jaat, maar ge kunt nooit weten he. trouwens, ben hem ook verloren…..op oesterdam of ekeren……alé,ja, ge weet weer wat om mee te brengen de volgende duik.-:))
met wie gaat ge bij gelegenheid nog ne keer langskomen????
doe me gene schrik krijgen hé, want ben wreed ongerust nu……-:) -
Temperatuur verschil ??
Nix van gemerkt, heb een goe droogpak, ooit eens gekocht ergens in een gerenommeerd duikwinkel in Tisselt.… het slot van mijn kast op uw appartement had ik al veranderd, ik vertrouw u voor nix !
-
Ok, dan krijgt ge die playstation II die ik uit uw kast in ons appartement heb gehaald, vlak voor ge het slot hebt veranderd, niet meer terug.
Ik verkoop hem, nem!!!