• Creator
    Discussie

shaun
    Deelnemer

ben op zoek naar de installatie cd voor nikon coolpix P2 meer bepaald voor het opzetten van WIFI

• nikon coolpix P2

• SVp

Deelnemer
    18 februari 2006 om 12:56
  • shaun

Deelnemer
    18 februari 2006 om 21:03

had dat al geprobeerd,maar om software te downloaden moet je een toestel registreren, op zich geen probleem, echter het serienummer van mijn toestel wordt niet aanvaard!!!

• Stropken

Deelnemer
    18 februari 2006 om 21:26

Shaun,neem eens contact op met Action Shop Cornelis van de Antwerpse Steenweg te St Amandsberg (ge weet wel).Zéér vriendelijke mensen,het zou mij verwonderen dat ze je niet gaan helpen.Zeg gerust dat je duiker bent,veel duikers gaan daar naar toe om hun gerief.

P.S. ALS ze je een copietje willen/kunnen bezorgen wil ik er wel eens achter rijden en het meegeven aan de chauffeur die je regio doet als je niet in het Gentse toert.

• shaun

Deelnemer
    21 februari 2006 om 17:42

heb gebeld met action shop cornelis maar die kon mij naar eigen zeggen niet helpen (omdat mijn toestel buitenlands zou zijn) kzie niet goed het verband want het installatieprogramma maakt daar geen onderscheid in maar ja kversta dat wel iedereen beschermt zijn commerce he. kga nu eens proberen in teloggen via de site van nikon van het land van oorsprong wie weet

• Jacky Shark

Deelnemer
    21 februari 2006 om 17:52

En bij de invoerder De Beukelaer in Aartselaar???
    http://www.nikon.be

• shaun

Deelnemer
    22 februari 2006 om 17:53

allemaal tzelfde ze verwijzen je door naar de website om de software te downloaden.
    mijn enige manier is om iemand te vinden met gelijkaardig toestel die voor mij de cd eens wil copiëren

• Lazy Charles

Deelnemer
    22 februari 2006 om 18:58

probeer anders eens op http://www.belgiumdigital.com ze hebben hetr zo niet op illegaal copiëren maar je weet maar nooit. Als Nikon je zelf niet kan helpen vind je daar misschien iemand met dezelfde camera.

• dennisv

Deelnemer
    22 februari 2006 om 19:18

vreemd dat de registratiecode niet lukt.
    tweedehandstoestel dat al geregistreerd is ??

• Stee

Deelnemer
    22 februari 2006 om 19:59

heb gezocht naar downloads voor WIFI op de nikonsite en niks gevonden

• Stee

Deelnemer
    22 februari 2006 om 20:09

op de nikon site word de term WIFI niet gevonden in opzoekingen
    wat is dit
    ik heb wel voor nikon
    de cd Pictureproject1.
    indien intresse mail mij

• Stee

Deelnemer
    22 februari 2006 om 21:45
  • Stropken

Deelnemer
    23 februari 2006 om 21:15

Shaun,een klant van mij – grossist in fototoebehoren – wil/kan de originele installatieceedee aanvragen en bekomen van de invoerder.Dat zou een 15 euro kosten.Ik weet niet of je daarvoor interesse hebt??
    Kunt dat ofwel komen afhalen (bij mij)ofwel kan ik je dat dan opsturen.

Zal je dan wel eens vertellen waarom je bot vangt bij de invoerder als niet-professionele.

• shaun

Deelnemer
    6 maart 2006 om 21:21

tnx iedereen voor de hulp.Heb ondertussen de originele cd’s kunnen bemachtigen , ben nu goe op weg.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader