Duikforum Duikforum Reizen het meeste krot hotel in Hurghada

• Creator
    Discussie

stach
    Deelnemer

Ik ben op zoek achter de goedkoopst “meeste krot hotel + vlucht combinatie” die te vinden is in Hurghada.In de hoop op die manier aan een ticket te geraken aan redelijke prijs.Vliegen op 2 april terug op 11 of 12 april.

Het hotel ga ik nooit naartoe gaan.Alle tickets zijn opgekocht door reisorganisatoren dus deze staan nu heel duur als je zelf enkel nog ticket wil aanschaffen.

iemand?

• het meeste krot hotel in Hurghada

Blinker reageerde 16 jaar, 11 maanden geleden 18 Leden · 33 Reacties
  • Dries

Deelnemer
    6 februari 2006 om 11:01

Stach

Ik heb ooit in hotel Beirut verbleven.
    Dit ligt vrij dicht tegen BP (niet de haven he)

Als je enkel de vlucht boekt, een taxi naar het hotel neemt, dan kan je daar verblijven voor 5 euro per nacht. Kamer + ontbijt.

Er is ook nog een hotel dichter naar Shedwan. Maar ik kan niet meer op de naam komen. Daar heb ik ooit ook enkele dagen verbleven voor 15 euro per nacht. Half Board. Dit is redelijk van comfort. Als je aan Shedwan staat, ga je links richting aquarium. Aquarium voorbij. En dan een 300m verder aan. Dus eigenlijk tussen aquarium en BP. als ik nog op de naam kom, laat ik het weten.

Je zal wel serieus moeten onderhandelen (zoals gewoonlijk), en zeker alles op papier laten zetten als je op die manier reist. Ze blijven nadien proberen.

Dries

• stach

Deelnemer
    6 februari 2006 om 11:19

neen neen de bedoeling is om een verblijf MET vlucht te boeken.

de tickets alleen(dus enkel vlucht boeken) kosten momenteel te veel geld.alles stoelen zijn vermoedelijk opgekocht door reisorganisatoren.

daarmee zoek ik het meest goedkope hotel dat je kan vinden in combinatie met vlucht.
    dit is momenteel vermoedelijk goedkoper dan enkel ticket boeken

• Jacky Shark

Deelnemer
    6 februari 2006 om 11:33

Kijk in de brochures van Jet air of Thomas Cook of Sun Jet…
    Of via Egypt Air een vlucht kopen??? Ik weet nie wat de ticketjes nu kosten.
    Anders kijk even via Veronique in Sharm, Mercure Luna met 10 duiken in: 299 euro’s.
    Goedkoper zal moeilijk te vinden zijn. Bovendien zul je in Sharm ALTIJD kunnen duiken, met welk weer maar ook, genoeg mogelijkheden om kantduiken te doen, want in geval van zwaar weer zoals vorige week is het zeer moeilijk om uit te varen, of soms zelfs verboden!!! Het is ook “winter” ginder…

• Ocean

Deelnemer
    6 februari 2006 om 11:46

Hoi Stach,

ik zoek ook altijd eens op de reisgigant (nl).
    Probleem is dat jouw datum knal in de paasvakantie valt. De goedkope periodes vanaf 285 Euro liggen er natuurlijk buiten. Je zal al gauw 800 Euro kwijt zijn…
    kijk anders eens op :

http://www.dereisgigant.nl/nl-NL/layout/frameset.aspx

groeten,
    Luc.

• stach

Deelnemer
    6 februari 2006 om 12:06

idd paasvakantie ,dat is demiserie maar dit jaar geen andere mogelijkheid voor verlof.

wil graag mee op liveaboard met “de groene kracht”(om geen merk te noemen) in die periode

• Jacky Shark

Deelnemer
    6 februari 2006 om 12:08

De Greenforce is ook goed!!!

• Dries

Deelnemer
    6 februari 2006 om 12:10

lol

• Ocean

Deelnemer
    6 februari 2006 om 12:12

Jacky zit blijkbaar duidelijk in zijn verlofperiode… hahaha

• Benny

Deelnemer
    6 februari 2006 om 12:27

goedkoop en paasvakantie zal moeilijk zijn denk ik, ik ga in juni en het verschil met de paasvakantie is 200 euro per persoon !

• SVp

Deelnemer
    7 februari 2006 om 03:27

Er komen ook nog altijd last minutes vrij hoor.
    Is wel een beetje speculeren en je moet je reisburo alle dagen bellen, maar als je sjans hebt betaal je maar héél weinig …
    Als je pech hebt natuurlijk, moet je in je bad gaan duiken om warm water te hebben. 🙂
    Kan je je periode evt. niet iets breder open trekken ?
    Of in ’t slechtste geval op de 10de al terugkeren ?

Mvg.,
    SVp

• Ocean

Deelnemer
    7 februari 2006 om 08:28

Stach,

vriendin van mij heeft een reisbureau, heb haar de vraag gesteld en ze ging eens kijken, maar het was ook al van: “oei, paasvakantie…”
    ik hou je op de hoogte

• stach

Deelnemer
    7 februari 2006 om 09:14

mercikes ocean

en @svp : den 10den zijn we dan reeds terug met de groene kracht?

• Ocean

Deelnemer
    7 februari 2006 om 10:58

@Stach,

net antwoord op mijn mail…zoals verwacht…zéér duur:

haar mail:

———————————————
    Luc,

ik heb hier al eens rondgeneusd in de vluchten en er is nog wel wat mogelijk maar de prijzen …….amai…….

Ik heb een vlucht van 03.04.06 tot 13.04.06 aan 749 euro!
    ook van 02.04.06 tot 09.04.06 aan 712 euro
    of indien deze persoon kan reizen van 09.04.06 tot 16.04.06 komt het op 662 euro
    dit zijn chartervluchten.

ik kijk nog eens naar de lijnvluchten met een tussenstop in Cairo.

Als ik het goed voorheb gaat het over 1 persoon?

greets , Vero

————————————-

ik hou je verder op de hoogte Stach!

Groeten,
    Luc.

• Toontje

Deelnemer
    7 februari 2006 om 11:05

Zie mail. Goedkoper dan 300 euro vind ik niet echt….

• Jacky Shark

Deelnemer
    7 februari 2006 om 11:13

We hebben bij Thomas Cook nog 325 betaald in december voor de periode van mei…’t zal ondertussen veel duurder zijn geworden.

• Ocean

Deelnemer
    7 februari 2006 om 11:17

@Toontje,

die 300 Euro, is dat ook voor de paasvakantie?

• stach

Deelnemer
    7 februari 2006 om 11:21

ik MOET vertrekken op 2 april

bootje zou vertrekken op 3 april dus ja. anders mag ik op eigen paarde(n)kracht het bootje achterna en de paarde(n)kracht van die “groene-kracht” is denk ik ietsie pietsie veel groter

we zullen gokken op de last-minute

• Ocean

Deelnemer
    7 februari 2006 om 11:48

@Stach

zie mail

• SVp

Deelnemer
    7 februari 2006 om 13:44

Omdat er 24 uur no-fly aangehouden wordt en de mensen allemaal (behalve gij … :)vliegen op 11 april, is de boot terug in de haven op 10 april.
    Als jij aan boord al aan onthouding doet vanaf de 9de (of je op de 10de beperkt tot zeer oppervlakkig gekrawietel, soort van kruising SASY en SCUBA :), dan kan je de vlieger op vanaf we terug in de haven komen.

Cheerio,
    SVp

• Blinker

Deelnemer
    7 februari 2006 om 13:58

stach , vertrekkend vanuit Dusseldorf kan je wel nog aan flight only geraken voor die periode , kijk bv. eens op http://www.urlaub.de/flug_charter.0.html , verder zijn er nog veel andere Duitse last minute sites waar je goedkoop vluchten kunt boeken , als je er nog enkele wilt vraag het maar . Een goeie tip is nu via Noorwegen of Denemarken boeken die hun vluchten naat Egypte zullen nu wel heel goedkoop staan 😉

• PCDiver

Deelnemer
    7 februari 2006 om 15:52

je kan eventueel via LTU (www.ltu.de). Die vliegen vanuit Dusseldorf. Je mag dan trouwens ook 50 Kg bagage meenemen als duiker.

• Zeemeermin

Deelnemer
    7 februari 2006 om 16:33

Stach,

Misschien ook eens kijken op http://www.vakantiediscounter.nl
    Groetjes

• manis

Deelnemer
    10 februari 2006 om 08:06

Als je bereid bent iets vroeger en vanuit Duitsland (dusseldorf of Keulen) te vertrekken – zijn er nog heel wat mogelijkheden:
    – Hapagfly
    – Condor
    – Air Berlin
    – LTU

bv ticket vanaf dusseldorf vertrek vrijdag 31 terug 11 april : 324 euro all in met Hapagfly

succes

• Dedjutoch

Deelnemer
    10 februari 2006 om 09:31

De grootste krot in Hurghada was (vroeger toch) het “oude” Shedwan Golden (?) Beach (Shit-one genoemd).
    Werd vroeger door meerdere reisorganisaties aangeboden!

Gegarandeerd kamers waar de gordijnen van de muur hangen, en gegarandeerd iedere dag dezelfde vreet! En, niet te vergeten, een badkamer met gegarandeerd onderhuurders (kakkerlakken). De ligging is aan het strand, da’s mooi, maar het ligt in het stadsgedeelte van Hurghada dat nu stilaan gesloopt wordt! Als je een “slecht” hotel zoekt, heb je hier de beste garantie. Of het zou fel veranderd moeten zijn??? 😉
    Het nieuwe Shedwan zou veel beter (maar ook duurder) zijn! Het oude wordt waarschijnlijk nu gerenoveerd, en zal dan ook niet meer goedkoop zijn (vrees ik).

😉 Eddy

• Godiva

Deelnemer
    10 februari 2006 om 09:58

probeer eens op airstop.be. Daarheb je ook een lijst met last minute boekingen, maar idd, de przijen liggen rond de 400-500 euro voor die periode, al sik in de vluchtte kijk bij de last minutes.

Page 1 of 2

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader