Duikforum Duikforum Reizen Hotel en duiken rond SES

• Creator
    Discussie

Jany
    Deelnemer

Vrouwtje en ik zijn onze reis naar Egypte S-Sinai aan het plannen voor dit jaar voor eind september. Ik ben niet meer van de jongste en zoek dus het moeilijke en uitputtende werk niet meer. Graag vernam ik van jullie, rotten in het vak, waar ik daar een echt goed hotel vind in de buurt van Nama B of iets noordelijker en een goede duikorganisatie voor uitstapjes naar oa Ras Mohamed en Tiran. Waarvoor mijn welgemeede dank.

• Hotel en duiken rond SES

Jany reageerde 17 jaar geleden 7 Leden · 7 Reacties
  • Werner

Deelnemer
    2 februari 2006 om 01:07

jany, “de buurt van Nama B “… daar zal de jacky shark je wel wat tips kunnen geven.
    hij zit voor een weekje in Egypte nu.

• Admin

Beheerder
    2 februari 2006 om 18:16

@ Jany

Contacteer Frank van duikclub relaxdiversmeise(info@relaxdiversmeise) wij gaan eind september naar sharm el Sheikh voor een mooie prijs en logeren in Beach albatros gelegen in Sharm niet ver van de haven en we gaan duiken met Divers International dezelfde waar nu momenteel “Jacky Shark en Peter ” mee aan’t duiken zijn .

Er zijn misschien nog enkele plaatsen vrij ( superprijs !!!).

• Benny

Deelnemer
    2 februari 2006 om 18:39

Wij gaan in juni naar sonesta club in Sharm, goed hotel waar we nog al geweest zijn.Jacky heeft daar zijn tweede thuis zo een beetje.
    Duiken doen we met divers int.

• Dedjutoch

Deelnemer
    2 februari 2006 om 20:15

Dive Africa is nu gevestigd in Naama Bay! Maar ik weet niet in welk hotel (zaten vroeger in oud Sharm). Is een zeer goede duikorganisatie. Zijn Zuidafrikaanders, dus voor ons goed verstaanbaar, en daarbij komt dat ze ons ook verstaan!
    Er werken ook wel Belgische en Nederlandse Dive Masters!

Kijk eens op hun wabsite, daar vind je misschien ook het hotel:
    http://www.diveafrica.com

Eddy

• roger

Deelnemer
    3 februari 2006 om 14:23

vergeet ook niet “divers international’ te raadplegen, zij kunnen je van locatie naar locatie brengen.
    Ons Veroniekske werkt daar en kan je goed in de watten leggen.

zoek maar even op dit forum , je zal haar wel vinden “veronique”

• Peter

Deelnemer
    5 februari 2006 om 12:27

Ben net terug uit Sharm. Zie ook mijn reactie elders.

De combinatie Mercure Luna/Divers Intl (299 euro HP + ticket) is mogelijk iets voor jullie : het hotelletje (90 kamers) is nieuw en erg rustig, netjes, geen all inclusive dronkemanstoestanden of animatie tot 03.00u ’s nachts. In 1 woord : op mensenmaat. Mooi zwembad en tuinen, behoorlijke bufetten, zeer vriendelijk personeel.

Taxi tot Naama of Old Town = 5 minuutjes en kost max 25pond. Busje goedkoper. Geen strand aan het hotel maar gratis transfer meermaals daags;

Duiken bij Divers Intl is echt OK : wordt rekening gehouden met ieders ritme en mogelijkheden. Meer info : stuur me maar een mailtje !

Peter

• Jany

Deelnemer
    7 februari 2006 om 00:15

Hartelijk dank aan u allen voor de info. Vanaf eind volgende week heb ik wat meer tijd om een ander na te trekken en verder te bevragen. Natuurlijk blijf alle verdere info welkom, ook wat het vervoer(vervliegen) van de zware duiktas aangaat. Die weegt algauw 15 kg. Wij dachten te boeken via Sunjets-direct (Tui)maar dat ligt nog niet vast.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader