Duikforum Duikforum Reizen iemand al met Iberia gevlogen

• Creator
    Discussie

Mork
    Deelnemer

daar mag je 23 kg per man meenemen en 7 kg handbagage
    en dan kost het me 107 € per kilo meergewicht !!!!!!!

• iemand al met Iberia gevlogen

raptor reageerde 17 jaar geleden 5 Leden · 7 Reacties
  • movieman

Deelnemer
    14 januari 2006 om 13:42

Heb er enkele vluchten mee gedaan, niet mijn geliefde maatschapij!
    Verouderde toestellen, en de service vind ik ook niet te best.

• Toontje

Deelnemer
    14 januari 2006 om 16:08

Ook niet de mijne vrees ik.
    3 maal mee gevlogen. twee maal bagage kwijt, duurde een paar dagen voordat alles weer erug was. En de laatse maal moest ik mijn handbagage afgeven bij de gate waarna mijn pc verdwenen was (dom natuurlijk had ik er niet in moeten laten zitten maar je gaat er niet vanuit dat je je handbagage moet afgeven).
    Aan de andere kant bieden ze wel een aantal rechtstreekse vluchten (Panama, Costa Rica) die je anders via de states moet doen (vaak langere transfertijden).

• Jacky Shark

Deelnemer
    14 januari 2006 om 16:24

Hottentotten-maatschappijen idd. Vroeger had ge nog van die, in de tijd van de spot-goedkoop-snoep-reizen van de jaren 90…Abba Travel en TC Travel o.a vlogen met AMC!!!! Waaaaaaaaw seg..
    Ouwe kisten, de deuren van de handbagages vlogen tijdens de vlucht open enz…geef me maar een ietsje duurdere maatschappij, weliswaar met een klein beetje meer beperkingen, doch met een correcter behandeling aan de balie…niets is helaas perfect en à la carte vliegen kost geld ( first class en business class bieden meer mogelijkheden en ruimte aan, figuurlijk en letterlijk, maar het kost wat meer).

• Mork

Deelnemer
    14 januari 2006 om 16:36

De bedoeling was niet echt om de goedkoopste te vinden
    maar zij zijn de enigsten die rechtstreekse vluchten hebben naar Quito

KLM was een beetje duurder maar 2 x overstappen en 5 uur later !!!
    en de vlucht naar Quito zelf duurt al behoorlijk lang …. daarom

Maar wat mij echt verbaasde was die meerprijs per kilo … is gewoon afzetterij !!

• Toontje

Deelnemer
    14 januari 2006 om 17:01

Hi Mork,
    De klm vlucht heeft geen overstap maar alleen tussenstops. Je mag even je benen strekken op de airport van Bonaire en Guayaquil en that’s it.
    Maar idd 5 uur is een behoorlijk tijdsverschil (tenzij je je tussenstop op Bonaire natuurlijk een paar dagen langer maakt :-))

• movieman

Deelnemer
    14 januari 2006 om 18:16

Als je naar Ecuador wilt vliegen vlieg je als duiker toch over de States!
    Zowel United als American Airlines vliegen dagelijks van Brussel en je moet dan wel 1 of 2 overstappen doen, maar die gaan naar mijn ervaring meestal nogal vlot!
    Je bent iets langer onderweg (valt uiteindelijk nogal mee) je kan eventueel zelf een gratis tussenstop in de states inplannen! de prijs is zeker niet duurder als Iberia of KLM!
    En het allergrootste voordeel je mag 64 KG bagage meenenem!!!!!
    grootste nadeel is dan weer die fucking Doane in de de states maar dat begint tegenwoordig ook al los te lopen.

Groeten Bruno

• raptor

Deelnemer
    17 januari 2006 om 17:59

Heb met beide gevlogen iberia en klm.
    Voor mij mag klm nog 10 uur langer vliegen!
    Ook dan zou ik nog klm vliegen!
    Heb zeer slechte ervaring met iberia zoals gezegt zeer slechte service en belaberde vlietuigen.
    Klm zeer goede service en goede vliegtuigen.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader