Duikforum Duikforum Reizen iberotel arabella

• Creator
    Discussie

sweffie
    Deelnemer

iemand informatie over dit hotel

• iberotel arabella

100%WaterProof reageerde 17 jaar geleden 5 Leden · 7 Reacties
  • anemona

Deelnemer
    12 januari 2006 om 16:02

in Verwegnistan toevallig ?….. want dan kan ik je er nog wel wat over vertellen……:=)))

• pyjamaduiker

Deelnemer
    12 januari 2006 om 16:28
  • sweffie

Deelnemer
    12 januari 2006 om 21:31

dit hotel ligt dus in hurghada
    ben op zoek naar mensen die daar al eens geweest zijn

• 100%WaterProof

Deelnemer
    14 januari 2006 om 10:12

ik ben er geweest in ’98, toen een prima hotel, mooi verzorgd, ’s morgens en ’s avonds eten op het terras aan zee. Het hotel heeft 2 zwembaden, een zoet en het ander zeewater. Aan het zoetwaterzwembad lagen er toen vooral italianen, er was de ganse dag animatie en er stonden reuze boxen waaruit de ganse dag keiharde muziek klonk. Aan het zoutwaterzwembad was het zeer rustig en stil. Dit lag ook nog mooi aan de zeekant. Als je van rust houdt zorg er dan voor dat je een kamer neemt die niet rond het ‘italiaans’ zwembad ligt. Wij lagen toen rond de ‘firecorner’, zeer rustig, uitzicht op zee, kort bij het restaurant en vlakbij het duikcenter Blue Wave. Het duikcenter was goed, al hebben ze ons toen een verplichte checkduik laten doen op een rif waar eigenlijk niks dan zand te zien was en waarbij de boot pas om 12uur vertrok. Dus een halve duikdag verloren. Naar verluid zou dit nu een verbeterd zijn. Voor de rest was het prima duiken, weinig volk op de boten en rustige duikstekken. Ik weet niet of dit altijd zo is bij blue water, want wij waren er toen een paar maanden na de aanslag in Luxor en ik denk dat het toen overal wel rustig was. Al bij al toen een mooie vakantie. Wel moet je de eerste dag effe naar je kamer zoeken omdat het hotel is opgebouwd als een Moorse stad met vele kleine steegjes, maar tegen het einde van de week ken je de weg:-))

Veel plezier als je gaat

• sweffie

Deelnemer
    14 januari 2006 om 21:47

dank voor de info zal wel niet meer up to date zijn maar oke
    ik ben daar van 16 tot 23 februari
    rond deze tijd zal het wel niet zo druk zijn
    vorig jaar rond dezelfde periode in de utopia beach gezeten en het was
    er dan ook niet te druk

• Jacky Shark

Deelnemer
    14 januari 2006 om 21:56

Na de aanslag van Loeksor was het idd heel rustig. We hebben ook daar gezeten met 18 mannen en vrouwen in het hotel Giftun Village. We doken toen nog bij Storm diving. Het was echt komkomertijd in Hurghada, visum was ook gratis, dit om de mensen weer naar daar te lokken.

• 100%WaterProof

Deelnemer
    14 januari 2006 om 23:24

ik heb daarnet nog gesproken met iemand die er november laatstleden geweest is. Alles nog prima. Hij gaat er dit jaar weer naar toe.

Veel plezier

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader