Duikforum Duikforum Medisch PFO onderzoek 06/1

• Creator
    Discussie

Jacky Shark
    Deelnemer

Vwala, het jaar is begonnen, en bij deze is het mogelijk om deel te nemen aan dit onderzoek voor en door duikers.
    Deze keer heeft Dr Germonpré de datum van 23/02 vrijgehouden voor een groepje enthoesiaste duikers/duiksters…
    Zij die al geweest zijn kunnen dit benadrukken: het is leerrijk en nuttig voor ons, en voor de toekomst van het duiksport, waarvan ontelbare mensen van dit onderzoek zullen kunnen profiteren en veiliger duiken, onze kid’s en klein kid’s inbegrepen.
    Alle kandidaturen kunnen via de mail-adres hier boven beantwoord en doorgegeven worden…ik heb een aantal bladen voor de geïnteresseerde ivm dit PFO mechanisme en waarom dat een screening op duizenden mensen nuttig en nodig is…het is maar een halve-dag, gratis en pijnloos…
    Laat maar komen!!!

• PFO onderzoek 06/1

Jacky Shark reageerde 16 jaar, 11 maanden geleden 7 Leden · 27 Reacties
  • roger

Deelnemer
    10 januari 2006 om 23:08

toch eens ernstig over nadenken of ik niet eens meedoe.
    (en terug naar boven .. voor het goede doel)

• Jacky Shark

Deelnemer
    10 januari 2006 om 23:28

Goede idée Roger…enne, mss even ronselen bij de nieuwe club.

• Luc Dupas

Deelnemer
    11 januari 2006 om 09:51

Zie ook http://www.torpedo.be/PFO.pdf voor wat meer info van Peter ivm hun onderzoek.
    Ikzelf was d’er reeds in januari 2002 bij…
    DOEN !!!

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 januari 2006 om 11:09

Bedankt Luc…uw PFO-info is beter dan die van me(duidelijker)…zo kan iedereen dit vrijblijvend lezen.

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 12:00

pijnloos??? mijn botten, als ik da zo lees…….brrrrrrrrrrr.
    Trouwens hoe moeten ze nu voor mij een evenwaardige buddy vinden?? Ik ben enig;-)

Zwans terzijde, vind het een zeer goed initiatief en kan ons alleen ten goede komen.
    Spijtig genoeg kan ik die dag net niet, onze jongste is jarig en hij zou het mij niet in dank afnemen net die dag verlof te nemen voor iets anders dan zijn verjaardag.

• Luc Dupas

Deelnemer
    11 januari 2006 om 12:06

> Ik ben enig;-)
    Euh Margootje… ik vind u ook best enig hoor, daar niet van… maar allicht bedoelde ge “uniek”… ;-)))

> verlof nemen voor iets anders dan…
    ??? Toen ik daar in 2002 heb aan meegedaan denk ik dat ik toen ’s avonds in totaal een 45 minutekes bij in het militair hospitaal binnen ben geweest…

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 12:15

allebei hé luc;-))) uniek en enig;-))
    Ja, ja probeer mij maar te overtuigen;-)) Deze keer niet vrees ik (de weg heen en terug neemt voor mij meer tijd in beslag dan het onderzoek zelf en dan nog taartjes bakken, zijn lievelingsgerecht klaarmaken……ik verwen mijn mannen hoor;-) Maar gezien dit toch ieder jaar gebeurd…….anders moet ik mijn ventje is sturen, die kan dat onder het werk!

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 januari 2006 om 13:26

Er zijn meer mogelijkheden dan een per jaar, dit is 06/1…de eerste van’t jaar.
    Let op de 06/2 enz…

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 13:33

awel, dan zal het zeker ne keer passen jacky. zie dat ik anders de 23ste groen naar huis kom;-)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 januari 2006 om 13:53

Probeer uw ventje mee te nemen en de kid’s…direct 5 proefkiekke’s voor Dr Peter…hihi
    Misschien dat hij tijdens de paasvakantie iets kan organiseren…ik zal het hem vragen..

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 13:55

heuuuu, jacky, as ik da moet late lezen aan de kids wa ze daar me u uitsteke denk ik nie da ik die meekrijg, vergeet nie, ’t zijn mannen hé;-))))

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 januari 2006 om 14:10

Botervisje,’t is maar een prikje in de linker-bovenarm zenne!!! inslikken van een doppler is er niet bij voor ons…wel voor beroeps en marineduikers,’t zijn echte biesten…
    De “toeristen” worden van buiten het lichaam onderzocht(Carotis Doppler).

• Luc Dupas

Deelnemer
    11 januari 2006 om 14:20

> Misschien dat hij tijdens de paasvakantie iets kan organiseren…ik zal het hem vragen..
    Dat zijn dan paaskiekens ipv proefkiekens… 😉

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 14:20

Da is het just, onzen dennis breekt het koud zweet uit als em nog maar het kleinste naalde ziet;-)))) Maar ik zal het eens proberen, is ne keer iet anders hé, een heel familie, heeft misschien wel enige waarde voor het onderzoek?

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 januari 2006 om 15:51

Ik heb gemeeld bij Dr Germonpré…nu wachten op antwoord. Ik heb hem attent gemaakt dat Dennis bang is van een naald, hij zal voor hem een rubber-naald gebruiken…lol

• botervisje

Deelnemer
    11 januari 2006 om 16:06

lollllllll, ikke zal voor onze sam een “waardebonneke” maken voor zijne verjaardag : “goed voor een PFO onderzoek bij Dr Germonpré” hahahaha

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 januari 2006 om 21:37

Botervisje, Dr Germonpré heeft gemaild ivm een sessie tijdens het paasverlof, hij zal proberen iets te organsiseren…let dus op: PFO onderzoek 06/02 of 06/03…

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 januari 2006 om 21:39

VOOR ONZE NEDERLANDERS:
    Jullie kunnen contact nemen met Dr MENNO GAASTRA, in Alkmaar?
    Of op het DAN website: RESEARCH-PFO Sectie
    Veel succes…

• anemona

Deelnemer
    12 januari 2006 om 21:49

Een half jaar geleden schreef hij mij dat hij mij op de hoogte zou houden van het onderzoek in Nederland……noooooit meer wat gehoord !

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 januari 2006 om 22:10

Schrijf nog n’en keer, en probeer een aantal mensen bijeen te krijgen, mss dat dit zal helpen…

• Jacky Shark

Deelnemer
    13 januari 2006 om 11:29

Moontje, Dr Gaastra deed 6 mnd geleden dit onderzoek nog niet…nu zal het moeten lukken als je wil:
    mgaastra@daneurope.org
    Dit heb ik trouwens gekregen van Dr Germonpré.

• anemona

Deelnemer
    13 januari 2006 om 11:40

Dat weet ik Jacky..hij was de kontaktpersoon in Nederland voor PFO.
    Het overlijden van John N kwam er toen tussen, mailde hij mij.

• Jacky Shark

Deelnemer
    26 januari 2006 om 17:02

Yoepsakkee, weeral op den top…
    23 februari 2006…uwe fonkel nieuwe agenda’s bovenop halen, ik ben er zeker van dat er nog niks in zit!!! Gewoon blanco pagina’s. Schrijf deze datum erin, spreek met den baas en zeg dat jullie deelnemen aan een speciale onderzoek, ben er zeker van dat hij u een halve-dag congé gaat geven…wie weet, betaald!!!

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 februari 2006 om 13:13

In het boek DUIKEN staat er ook iets over de PFO, Dr Gaastra is aan het woord, dit voor onze Nederlanders…
    Zo-staaaaaaaan-we-weeee-eeeer-bo-ven-aaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaan…(dit kan gezongen worden op de muziek van de Marseillaise, probeer het en je weet het)

• Lazy Charles

Deelnemer
    11 februari 2006 om 13:34

Ja Jacky, we weten dat alles gezongen kan worden, zeker in Limburg :-)))

Page 1 of 2

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader