Duikforum Duikforum Reizen eigen jetty in sharm el sheikh

• Creator
    Discussie

veronique
    Deelnemer

Heel fier kan ik jullie aankondigen dat Divers International vanaf vandaag weer gebruik kan maken van onze eigen prive jetty gelegen aan het Sofitel hotel!
    Gedaan met ’s morgens naar Na’ama Bay jetty of Travco jetty te gaan!
    Geen gedrum meer, geen stress … maar relaxed vertrek vanop onze eigen jetty met onze eigen boten …

veronique

aan allen : De enige dag dat het hier per jaar regent was gisteren : 1 uurtje met 30 druppels per m2 aan een snelheid van 1m per seconde … en toch stonden bepaalde straten onder water …

• eigen jetty in sharm el sheikh

Frank_Meise reageerde 17 jaar, 1 maand geleden 5 Leden · 10 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    5 januari 2006 om 11:16

YOEPIE… zoals in de goe ouwen tijd. Gedaan met de CO stanken, het lawaai en in de zon bakken op de Travco-jetty, tussen al dat geduwen en gevloeken…zo, heeft Mr de GOUVERNEUR van Sourh Sinaï de klok omgedraaid???

• veronique

Deelnemer
    5 januari 2006 om 11:28

Inderdaad, er is een nieuwe gouverneur en ’t is nen goeie!

• Jacky Shark

Deelnemer
    5 januari 2006 om 12:00

nen goeie, inderdaad…’t is niet meer leefbaar op de Travco. Ik denk dat er heel veel boten beschadigd worden met al dat gemaneuvreren.
    Eind van’t jaar kom ik waarschijnlijk terug, dit als alles oke is, zoals gewoonlijk…
    We zullen voor de Sonesta kiezen, zodat ik via de strand naar de Sofitel jetty kan afkomen, dus geen minibus voor de Shark, hij komt met de snorkel en vinnen…ik krijg korting???lol en naar huis idem dito.
    ’t is nog geen 500 mt zwemafstand…YOEPIE.

• Benny

Deelnemer
    5 januari 2006 om 12:11

Veronique,

ken jij soms het Iberotel Lido, is dat ver van divers int. gelegen?

bedankt,

Benny

• anemona

Deelnemer
    5 januari 2006 om 12:11

….ik krijg een vermoeden dat onze eigen Jacky Shark nu gouveneur is geworden daar in Sharm….?

• Jacky Shark

Deelnemer
    5 januari 2006 om 12:38

Yep, Ja-aky al Shar-ky is de naam van de nieuwe Gouverneur van South Sinaï…hihi
    Hij veblijf nu in de hoge-Kempen op skivakantie….de sjansaar!!!

• Jacky Shark

Deelnemer
    5 januari 2006 om 12:41

Benny, er is een Iberotel tegen oud-Sharm, richting Travco Marina…of dit de Lido is???
    Het is den andere kant dan de Sofitel…de Sofitel is gelegen langs de Sonesta beach, waar we vorig jaar waren, achter de rots…van het strand ziet ge de jetty liggen.

• veronique

Deelnemer
    6 januari 2006 om 14:04

Hi Benny,

Iberohotel LIDO is gelegen aan de Na’ama Jetty … kan je vanuit je kamer genieten van die hoop mieren onderaan die tanks en boxen verslepen ….Vanaf 7h hoor je de beng beng van opelkaar botsende tanks … Het is een subliem hotel, recent gerenoveerd door een Franse Interieurarchitect en het heeft “iets” – wellicht ook het speciaal effect van het zwembad op het dak van het hotel – zicht over heel Na’ama Bay – mooi – mooi
    Ken mensen die al 3 jaar 6 keer per jaar daar op hotel gaan … en die het sedert de renovaties nog stukken aangenamer vinden. Geen overladen hotel – kleine aangename receptie – familiesfeer maar professioneel.
    Ligt totaal de andere kant van de baai en in zwemafstand 2 km – wandelafstand ongeveer 25 minuten goed doorstappen op de promenade … afhaalafstand met de wagen : 10 – 15 min moeten Na’ama Bay uitrijden en dan Sofitel weer binnenrijden.

Veronique

• Jacky Shark

Deelnemer
    6 januari 2006 om 17:43

’t is waar, het lig aan de rechterkant van de weg richting Na’ama jetty…ik heb me vergist met de grotere Iberotel aan de Ma’ya bay, kortbij de Travco. Esskuzeer me…

• Frank_Meise

Deelnemer
    7 januari 2006 om 09:09

Veronique,

Ik heb je een mailtje gestuurd ivm onze clubreis,heb je die ontvangen ?

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader