Duikforum Duikforum Reizen Super promo 2006

• Creator
    Discussie

Jacky Shark
    Deelnemer

Samen met de super-goedkoop vliegtickets aan 39 E valt me dit op mijn meeladres…
    Divers International Sharm el Sheikh biedt aan een week aan de volgende bodemprijzen,
    ZONDER VLUCHT.
    Surf even op
    http://www.diversintl.com/travelinformation/accommodation.html

Prijzen om achterover te vallen!!! Dit om 2006 in schoonheid te beginnen…

• Super promo 2006

Jacky Shark reageerde 17 jaar geleden 7 Leden · 21 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    24 december 2005 om 22:16

Oeps, geen vluchtpromo’s aan 39 E…Helaas.
    Maar het verblijf op zich is spotgoedkoop….

• Peter

Deelnemer
    25 december 2005 om 12:06

Kweet het Jacky, ga er eind januari van genieten enne…de laatste zondag van januari waren er gisteren nog promotickets hoor…
    Peter

• Jacky Shark

Deelnemer
    26 december 2005 om 22:02

Den deze heeft vandaag geboekt, aan dien prijs 299 euro en 10 duiken in…kon het nie laten liggen..vliegticketje is iet duurder geworden(198 euro), hoe voller hoe duurder. Maar ja,voor 450 euro is nog nie te veel. Er zijn nog plaatsen in de vlucht van zaterdag 28/01.
    Vlucht van 29/01 heeft nog 7 plaatsen, maar je kunt niet meer terug komen op de 5/02…dus zaterdag/zaterdag…wie gaat nog mee???

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 december 2005 om 15:32

Voor de laatste W-E van januari heeft alleen T.C plaats voor heen/terug aan 270 E.
    Alternatief is: vertrekken op 28/01 met TUI, terug met T.C op 05/02 aan 245 E.
    Vlucht terug op 04/02 met TUI is volgeboekt…
    Maar de spot-goed-koop promotie aan 299 E halfpension en 10 duiken in maakt het nog goedkoop…

• stach

Deelnemer
    30 december 2005 om 15:50

jacky : you got mail

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 december 2005 om 16:17

Goed ontvangen…reply come back…

• Luc Dupas

Deelnemer
    30 december 2005 om 16:26

Even uit nieuwsgierigheid bij Neckermann gaan neuzen… als voorbeeld…
    Hurghada (Sunrise El Palacio), 7 dagen, all-inclusieve, vertrek 06/01: 399 EUR
    5 bootduikdagen (10 duiken) voor 150 EUR bij Voodoo Divers… Tesamen 550 EUR all-in…

• stach

Deelnemer
    30 december 2005 om 16:38

maar ik wil eind maart vertrekken

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 december 2005 om 16:43

Ook nie duur…spijtig dat je je all-inclusieve voor de helft moet missen(alleen voordeel dat je de dranken ร  volontรฉ tijden de avondmaaltijd en tot 23.00 kunt gebruiken in de prijs). Omdat ik geheel onthouder ben geworden(gn zwans)drink ik alleen water aan tafel.
    Natuurlijk spreek ik voor mijn eigen, vrouwke gaat nu nie mee(te koud in januari zegt ze).
    ‘S middag eet je op meestal op den boot.
    Voordeel(en) Sharm: meer mogelijkheden om kantduiken te maken wanneer het weer te slecht is.
    Voordeel(en) Hurghada…: ‘k weet nie…uitwaaien en bibberen(kan er over spreken)…
    En zoals reeds gezegd, appels en peren kun je niet vergelijken, des gustibus et coloribus..

• Luc Dupas

Deelnemer
    30 december 2005 om 16:54

Helft missen van de all-in ? Mmmm… ongeveer 1/3… maximum… ’s Morgens hebt ge nog tijd zat om zeer uitgebreid te kunnen ontbijten met alles er op en er aan. ’s Middags moet ge de eetorgie inderdaad “missen”… maar als ge in de namiddag tegen 16u30-17u van de boot stapt kunt ge direct een cocktailke of aperitiefke gaan drinken, rustig naar de kamer doucheke nemen en nadien uitgebreid gaan eten/drinken en daarna nog in de lokale bar bij het “entertainment” een lekkere koffie of iets straffers gaan drinken. Maar klopt, jammer inderdaad van de all-in ’s middags!
    Hurghada: uitwaaien en bibberen ??? Ben net terug (vrijdagnacht) van Hurghada, en d’er stond inderdaad de laatste dagen een zeer straffe N-wind (met mooie grote schuimkoppen op de golven en toch naar schatting 1-1.5m hoge golven) maar we zijn telkens zonder problemem kunnen uitvaren en naar de lijzijde van riffen gaan duiken waar we totaal geen last hadden van de golfslag, en op de boot zelf vindt ge altijd wel een plekje om uit de wind in ’t zonneke te gaan liggen. Maar SeS is uiteraard ook zeer leuk, daar heb ik ook heel goeie herinneringen aan!

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 december 2005 om 17:00

Yep Luc, in november hadden we een Neckermann-all-in formule gekozen, omdat Astrid erbij was met een bevriend niet-duikers koppel. Perfect oplossing, want als je een glasje of twee wijn wil drinken of een Sakkara, betaal je je blauw. En ’s middag een lekker middag…niets dan lof voor dit systeem. Als man/duiker alleen is er niet veel nodig, een bed met warm water om zich af te spoelen en een wandelingje onder de sterrenhemel langs de rotsen…romantisch!!!

• Luc Dupas

Deelnemer
    30 december 2005 om 17:13

> Als man/duiker alleen is er niet veel nodig, een bed met warm water om zich af te
    > spoelen en een wandelingje onder de sterrenhemel langs de rotsen…romantisch!!!
    En een paar leuke duiksters… om naar te kijken uiteraard he… meer moet dat inderdaad niet zijn he Jacky… ๐Ÿ˜‰

• Jacky Shark

Deelnemer
    30 december 2005 om 17:15

Ik kijk altijd naar boven als ik naar de sterrenhemel kijkt…er zijn geen duiksters in den hemel … (hopelijk toch)

• Luc Dupas

Deelnemer
    30 december 2005 om 18:07

Alleen maar naar boven Jacky ? Tssss… als goeie natuurliefhebber kijk ik naar alle kanten… ๐Ÿ˜‰

• grote vis

Deelnemer
    30 december 2005 om 18:19

zo is het Luc …
    sinds ik duik ben ik een NOG groter “natuurliefhebber” geworden
    de “natuur” moest maar zo schoon ni zijn :-)))

ik moet spijtig genoeg nog efkes wachten met “bewonderen”
    heb pas eind april verlof :-(((
    het zullen de brothers of st.john worden :-)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    5 januari 2006 om 11:12

Vergeet dit niet!!! er zijn nog plaatsen in de vluchten(kijk naar http://www.jetonly.be)voor prijzen en datum’s…en voor de 299 euro’s…’t is gegeven.

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 januari 2006 om 15:45

Yoeps,en dit nog even terug bovenop het dashbord steken…

• Werner

Deelnemer
    12 januari 2006 om 17:07

prikbord prikbord, dat hebben wij hier ni zulle… mischien eens lief aan webke vragen?

• badeendje

Deelnemer
    12 januari 2006 om 19:51

@jacky,

ni zoveel reclame maken voor die site van jetonly, hoe meer mensen die supervoordelige last-minute vluchten ontdekken des te minder schieten er over voor ons! ๐Ÿ˜‰

’t wordt eigenlijk dringend tijd dat die eens met chartervluchten beginnen naar nieuwe exotische bestemmingen, want lijnvluchten blijven toch alijd een stuk duurder! ๐Ÿ™

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 januari 2006 om 21:53

Badeendje, de reklaam is niet voor de Jetonly bedoeld, maar voor het verblijf/duiken aan 299 euro’s…de vlucht, wel Thomas Cook vliegt, TUI ook en Egypt air eveneens…keuze zat, de cela, moi, je m’en fous!!!
    Veronique zei: vanaf dit jaar, wordt Sharm el Sheikh een Internationale luchthaven…mss wordt dit pas interessant.

• Jacky Shark

Deelnemer
    19 januari 2006 om 21:35

Nog even dit bovenop aanbrengen, zo’n reclame vindt ge nergens meer!!!

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader