Duikforum Duikforum Medisch sinussen

• Creator
    Discussie

ron
    Deelnemer

Hoi ik heb mijn sinussen pas laten zuiver maken. Is het normaal dat mijn neus nog altijd toe is? Ik spoel mijn neus elke dag meerdere keren met sterimar maar of dat echt helpt? Tot nu toe nog niet veel! Heeft iemand hier ervaring mee?

• sinussen

htweeo reageerde 17 jaar, 2 maanden geleden 3 Leden · 3 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    13 december 2005 om 23:15

Hoelang is dat”pas”?
    Waarschijnlijk zijn er nog “korsten” in de neuskanalen en in de sinussen…bij me ook het geval een aantal jaar geleden, nu is het picco bello in orde…wel een aantal weken niet mogen duiken(denk 6 weken of zo)….

• ron

Deelnemer
    13 december 2005 om 23:21

awel ik werd vorige donderdag geopereerd, dus echt nog maar pas maar heb al gehoord dat bij sommigen de neus al na een paar dagen nadat de watten weggenomen waren

• htweeo

Deelnemer
    13 december 2005 om 23:51

Ben er enkele jaren geleden ook aan geopereerd…. dat was 3 dagen ziekenhuis en meer dan een week later haalde die dokter nog allerlei rommel en plastieken buisjes uit…en 2 à 3 maand duikverbod….
    Hij moest wel opereren…ik had geen holten meer( alles zat vol)….van ’s morgens tot ’s avonds barstende koppijn….
    Ben wel niet volledig van mijn sinusproblemen af hoor….blijft een van mijn zwakke puntjes…

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader