Duikforum Duikforum Reizen verslag Mozambique

• Creator
    Discussie

movieman
    Deelnemer

Ik ben net thuis van een schitterende reis naar Mozambique, je kan het verslagje lezen in mijn weblog op mijn site.

Groeten Bruno

• verslag Mozambique

Nathalie de Lange reageerde 16 jaar, 11 maanden geleden 7 Leden · 12 Reacties
  • Jacky Shark

Deelnemer
    11 december 2005 om 13:52

WEERAL!!!!

• Stropken

Deelnemer
    11 december 2005 om 14:38

En wanneer vertrek je terug Bruno????—)))

• Jacky Shark

Deelnemer
    11 december 2005 om 14:57

Ik heb horen zeggen dat Bruno in de transit-zone van Zaventem verblijft met zijn laptop…
    Hij gaat niet meer naar huis, maar leeft van de tax free snoepen en koffie..de sjansaar!!!

• movieman

Deelnemer
    11 december 2005 om 17:51

LOL, zo ver is het nog niet gelukkig 🙂
    De volgende trip is pas half Januari gepland, Lembeh straat + Papua New Guinea ben dan bijna een maand weg.
    En Egypte zal pas 5 maart zijn met Suzanna naar Daedalus – Rocky en Zabargad daar kijk ik naar uit Rocky en Zabargad staan al lang op mijn lijstje.
    Er zijn trouwens nog enkele plaatsen vrij op die trip

groeten Bruno

• Mister Van

Deelnemer
    11 december 2005 om 18:12

Bruno , das goe nieuws da ge meegaat op cruise

Gr Pat

• htweeo

Deelnemer
    11 december 2005 om 19:10

er zijn er toch die geen sjans hebben hé…altijd maar naar mooie duikstekken moeten gaan…;)

• htweeo

Deelnemer
    11 december 2005 om 19:11

Was het nog vergeten…waar is uwe site….

• Peter

Deelnemer
    11 december 2005 om 20:10

En…heeft Katia het goed gedaan met haar S vest ? Wat een geluksvogel…als ik lees wat jullie allemaal gezien hebben…
    Peter

• movieman

Deelnemer
    11 december 2005 om 20:46

Mijn site is http://www.vui.be maar 1 klik op het huisje hierboven zou moeten volstaan 🙂

Katia haar vest was volgens mij goed heb haar niet horen klagen.

Groeten Bruno

• htweeo

Deelnemer
    11 december 2005 om 21:07

weer een duikstek bij op mijn verlanglijstje ….

• Jacky Shark

Deelnemer
    12 december 2005 om 00:09

En van de transit-zone, hebt ge ook een video clips van???
    “My life into the free tax from Zaventem” zou niet mis zijn als titel…’t is maar een idée.

• Nathalie de Lange

Deelnemer
    14 maart 2006 om 17:59

Hallo,

Wilde even melden dat we weer gaan starten met het nieuwe seizoen in Mei.
    Bijna iedere 3 weken rijden we 3 weekse safari’s naar Swaziland, Mozambique en Kruger Park. De combinatie van wildparken, het Mozambiquaanse leven, tropische stranden, soms kamperen en soms een hut slaat erg aan. We doen een verscheidenheid aan activiteiten zoals paardrijden, surfen en vissen, zeiltochtjes en Bounty eilanden en maakt het ook interessant voor een eventuele niet duikende partner. Ik hoef hier bijna niet te melden dat de wereld onder water wel heel erg spectaculair is. We hebben in de afgelopen 4 jaar 26 reizen uitgevoerd en al 24 keer manta’s gezien en 22 keer walvishaaien. En dan komen we standaard nog dolfijnen, schilpadden, veel koraalvissen en naaktslakken tegen. En zelf 2 keer Dugong! Je snapt dat we blij zijn met die statistieken. Tijdens de reis volgen we de Mozambiquaanse kust, bezoeken Maputo en de Unesco stad Inhambane, we zeilen op een dhow, bezoeken de tropische Bazaruti Archipel, maar met de nadruk in Mozambique dus op duiken. 7 Dagen hebben we om bellen te blazen.Heb je interesse, kijk even op http://www.compasstravel.nl. De reis is vanaf €1600 en dat is voor 3 weken, incl vlucht, transport, begeleiding, accommodatie, entreegelden, zeiltocht per dhow.
    Groetjes, Nathalie

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader