Duikforum › Duikforum › Verloren / Gestolen › Mijn logboekjes
-
CreatorDiscussie
-
2 december 2005 om 13:00 #106542
WebmasterParticipantIn mijn euforie dinsdagavond ben ik vergeten mijn logboekjes terug te vragen van de jury.
De voorzitster van het examen heeft ze niet, mijn juryleden hebben ze niet en ik heb ze ook niet :-((De vraag is dan: wie heeft ze wel ?
Ze zijn misschien achtergebleven in het clubhuis van De Manta.
Ik kan dindag a.s. zelf niet gaan kijken, dus als iemand van jullie die daar regelmatig zit (Stropken ?) misschien eens kan kijken of navragen…Ik zou niet graag mijn duikgeschiedenis verliezen
-
CreatorDiscussie
-
Mijn logboekjes
-
Morgen zie ik zeker El Presidente op de ruilbeurs.Zal het hem eens vragen.Of aan de duikverantwoordelijke Roland.
-
ik moet passen voor die ruilbeurs…na het symposium moet ik rechtstreeks naar huis. Er komen vrienden eten…was dat vergeten…
En wilt ge stoppen met bekeuringen uitschrijven!!!!! Ik ga nog eens in de spoed van St.-Lucas belanden!!! ;););)
groeten,
Luc. -
Awel ‘k dacht dat ge er al waart….kon het toch niet laten hoor!!
-
Zal het niet meer doen Luc.
P.S. zal wel iets anders vinden —-))))
-
Beter eens kijken of er geen banaan in je uitlaat zit!!!Of een condoom!!—)))
-
Met het schaamrood op de wangen deel ik jullie mee dat de zoektocht naar mijn logboekjes mag stoppen.
Heb ze deze morgen gevonden ergens tussen mijne cursus.
En ik was er nog zo van overtuigd dat ik ze NIET ontvangen had. Ik weet niet (meer) hoe ze daar beland zijn.Stropken, wat zat er daar in dat ‘glas’ dat je me gegeven hebt ?
-
Nochtans goeie ‘marchandise’.
Heb ondertussen al navraag gedaan bij Henry – Roland – Johan – Prosper en ging morgenvroeg naar ’t clubhuis om Lynn op de rooster te leggen!!!
-
da gaat u duur te staan komen webmaster
zoveel moeite voor niks! -
En tussen haakjes,een viersters kan toch wel een literglaasje de baas???
-
Dat kan ik inderdaad wel meester.
Maar het was wel al een successieve duik in het glas! Toen ik eraan begon had ik dus al een hoge saturatiefactor !
En trouwens, dat glas was dieper dan mijn voorgaande, het was dus niet aangeraden om tot op de bodem te gaan.
Maar die raad heb ik toen even in de wind geslaan (aja, ik stond daar toch al in de wind)