Duikforum Duikforum Reizen Geïntresseerden voor Live -Aboard Brothers & Elphi

• Creator
    Discussie

goempie
    Deelnemer

Gezocht : Duikers die mee kunnen op Live-aboard naar de Brothers en Elphinstone van 14/04/06 tot 21/04/06, aangezien deze maar doorgaat als er 9 duikers meegaan op deze trip. Voorlopig staat er op de site van de organisatie waar ik deze Live aboard mee zou doen (Blue Paradise met de boot MY/Tala, zie http://www.blueparadise.be ) nog niet dat er geinteresserden zijn, maar ik ben er alvast geintereseerd.

Geinteresseerd?
    Laat eens iets weten,
    Groeten, Goempie..

• Geïntresseerden voor Live -Aboard Brothers & Elphi

goempie reageerde 17 jaar geleden 5 Leden · 11 Reacties
  • movieman

Deelnemer
    26 november 2005 om 09:44

Tis in elk geval een mooie trip!
    Voor mij is er in het voorjaar niets zo goed als de Brothers!
    De mooiste riffen uit de Rode zee + 2 schitterende wrakken (Numidia trouwens het mooiste in de Rode zee voor mij) + in het voorjaar over het algemeen vrij veel groot wild.
    En de Tala is een schitterende boot!
    Staal + goede service, de eigenaar Faisal die er elke trip bij is, is een vriend van me en is behoorlijk gek van technisch duiken en heeft er alle voorzieningen ervoor op zijn boot.

Groeten Bruno

• goempie

Deelnemer
    30 november 2005 om 08:13

Efkens terug van boven zetten, echt niemand die mee wil??
    Of is het nog te vroeg om te beslissen?
    Ik zou deze heel graag doen, maar heb het geld niet om een
    hele boot af te huren(charteren) lol 😉

• doug

Deelnemer
    30 november 2005 om 13:52

hoi goempie
    zou wel nog eens willen terug gaan is echt de top van de rode zee
    maar zou met een vertrek moeten zijn vanaf 02-04 tot 09-04 heb namelijk dan mijn vakantie als er mij niemand wat uitleg kan geven ontrend saba /lomkok wij zouden met ons twee zijn

mvg dirk

• goempie

Deelnemer
    30 november 2005 om 16:52

Hoi Doug, jammer genoeg heb ik nog geen reis- en/of duikervaring naar Lombok, sorry.
    Mocht je nog andere geinteresseerden kennen die meewillen naar de Brothers , geef eens
    een seintje, bedankt , Alain.

• Zeemeermin

Deelnemer
    30 november 2005 om 20:10

@ Goempie,

Geinteresseerd zijn we wel, maar bij zelfde cruise aan het organiseren
    van in de maand juni. Moest die periode u interessen laat maar weten.
    Groetjes

• goempie

Deelnemer
    6 december 2005 om 17:29

@ Zeemeermin: bedankt voor het aanbod …minnetje maar gaan altijd periode van Maart-April naar den Egypt om dan in ’t groot verlof Juli-Augustus nog ne keer op reis te gaan en Juni valt dan toch ietskes te dicht bij ’t groot verlof.
    Ga graag in maart-April omdat ’t mijn werkjaar een beetje breekt, heb erna altijd weer goesting om er in te vliegen op ’t werk, is een soort opkikkertje na de koele wintermaanden in den Belgiek, toch bedankt voor ’t aanbod.
    Groeten , Goempie.

• Blinker

Deelnemer
    6 december 2005 om 18:44

Goempie , moest het nie lukken , wij hebben een cruise geopend naar Daedelus , Zabargad en Rocky’s waar nog 6 plaatsen vrij zijn , wij gaan ook via Blue Paradise van 5/3 tot 12/3 met de MY Suzanna , prijzen en info op de site van BP .

• Zeemeermin

Deelnemer
    6 december 2005 om 21:17

@ goempie,

Geen probleem het was maar een voorstel. Kan uwe planing goed begrijpen, den onze ligt wat anders. Gaan in Feb/Maart altijd op ski verlof, juni naar Egypte, july/aug meestal blijven we hier of 1 weekske noorden van spanje en Okt/Nov grotere reis, en tussendoor hard werken om centjes te verdienen om volgende verlof te plannen.
    Alvast prettige cruise & groetjes

• goempie

Deelnemer
    14 december 2005 om 20:17

Hallo de duikers, het ziet er al goed uit, er zijn al wat geinteresseerden, en waarschijnlijk komen er binnenkort nog wa bij ziet er dus goed uit.
    Indien nog meer geinteresseerden , zie de link hierboven nog eens , echt prachtige boot!
    ’t begint al te kietelen lol.

• goempie

Deelnemer
    8 januari 2006 om 20:50

Hallo de duikers!!! Eerst en vooral een gezond en gelukkig 2006 toegewenst aan allen hier.
    Goed nieuws: de cruise gaat door, heb ondertussen ook al een OWhuisje en een kodakske gekocht.
    Wacht nog altijd op interesse van anderen, het belooft een toffe cruise te worden….., volgens Movieman ook uiterst geschikte boot voor mensen die aan “technisch duiken ” doen, dus… laat iets van jullie horen.
    Nogmaals gelukkig en veilig duikjar toegewenst.

Alain.

• goempie

Deelnemer
    18 januari 2006 om 07:33

Terug even op eerste pagina plaatsen, nog altijd reisgezellen-duikers gezocht op deze fantastische live-aboard.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Alain.

Start of Discussion
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu
ajax-loader