-
CreatorDiscussie
-
26 oktober 2005 om 17:56 #101784
anemonaParticipantIk geloof dat de GODD duik van 11/12 niet doorgaat…grijns…grijns ?!
-
CreatorDiscussie
-
Hoe ? en nu dat we juist van plan waren om te komen :-))
-
> Hoe ? en nu dat we juist van plan waren om te komen :-))
GODD Rule #1: van Anemona is alleen de koek serieus… ;-)))Ja hoor… de GODD gaat door… en Zeemeermin en Zeemeerman staan al op het lijstje van ingeschreven… 😉
-
Hé luc
die zeemeermin moet je te vriend houden, want die heeft hele goeie gluwijn, en een super stukske kaas.
en als goeie ollander kan ik het weten !!!Panda
-
mmmm, jaja, en ge moet zelf geen bekertje meebrengen hoor, die heeft ze ook genoeg
;-)))
-
Maar voor het ogenblik staan ze enkel ingeschreven voor 9.10……..:)
-
is het godd-logo beschikbaar als sticker ?
-
neen dat logo niet…webke heeft wel andere stickers….luc jij toch ook ?
-
Heb dit ook gezien htweeo.
Dit zal een tijpfoutje zijn van onze Luc
Komen dus op 11/12 voor de 2 duiken. -
Voor 9-10 gaat mijn niet lukken Luc maar vóór 9-10-2006 kan zijn. Alleen mijn agenda gaat nog niet zo ver.
Op 11-12 zik ik waarschijnlijk met een kater van het verjaardagsfeestje van mijn vader. Oeps (bouwjaar 1904) -
leuk luc,
leg er maar e paar weg voor mij.
weet nog niet wanneer ik je zie, maar zeker in januari hé
schilderke
-
Zeg Luc, kunnen er nog t-shirt besteld worden ?
Tis maar dat we daar afkomen al wat “ingeburgerd” hé -
Dat is een vraag voor Webken en Cyber, Vero’ke… die polo’s, mutsen, fleeces worden op bestelling (en na betaling) gemaakt en verdeeld en ze moeten minstens per 10 besteld worden, dacht ik. Allicht dat er binnen afzienbare tijd opnieuw een oproep zal komen?
-
Okidoki Luc, zal een mailtje sturen naar Cyberwizz om te bestellen.
Allez we vallen weer in de kosten (ik hoor al Zeemeerman z….):))) -
Voor 155EUR zijt ge van zijn z…. af Vero’ke… dan kan hij klieven en hebt ge heel de winter warm… 😉
http://www.cranenbroek.nl/content/index.php?option=com_onlinefolder&Itemid=105&folder=2005_22&photo=31 -
155 € Luc voor ne t-shirt, die zal mij goed warm houden hoop ik :-((
Voor diene prjs zal zeemeerman wel zeggen dat hij mij zelf warm houd ;- -
Oeps… als ik op die link klik krijg ik de pub te zien van een elektrische kloofmachine ???
-
He, sta ik nog niet op de lijst van aanwezigen?????
En ik had nog wel bij de vorige GODD gezegd dat ik er de volgende weer zou zijn……
Maar goed, ik mag dus ook op de lijst Luc en ik zal je per email even een paar foto’s sturen van de vorige GODD. -
Bij deze is deze onvergeeflijk fout gecorrigeerd Emmie… en als tegenprestatie maken we d’er geen EPD van he… (maar misschien wel een kleine epd’tje… een heel kleintje maar he… toe… AUB)
-
Je mag mij er ook weer bijzetten. Moet nu toch een keer lukken :-))
-
En zet mij er ook maar weer bij.
Op hoop van zegen….Groetjes
Jan